بهرام افشاری بازیگر جوان تئاتر اولین نمایش‌اش را با همراهی بازیگرانی همچون باران کوثری،‌ هوتن شکیبا،‌ نوید محمدزاده و ... کارگردانی می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر:  این بازیگر جوان تئاتر که قصد دارد نمایش «جوجه تیغی» را به عنوان اولین تجربه خود در زمینه کارگردانی، به صحنه ببرد، گفت: داستان این نمایش درباره کاراکتری است که به عشق بازیگری از شهرستان به تهران می‌آید. دیالوگ‌ها و اتفاقات آن هم براساس تجربیات و داستان‌های واقعی رخ می‌دهد که برای افراد مختلف اتفاق افتاده است.

بازیگر نمایش‌های «دن کامیلو» و «رابینسون کوروزئه» اضافه کرد: 10 دقیقه پایانی نمایش کلیپی از آدم‌های گوناگون که در طول نمایش از آنها نام برده می‌شود، پخش خواهد شد. هدف اصلی ما این است که بتوانیم آدم‌هایی را یادآوری کنیم که در گذشته برای تئاتر مملکت زحمت کشیده‌اند اما امروز فعال نیستند.

به گفته او، در این نمایش تصاویری هم از بازیگرانی همچون باران کوثری ‌، نوید محمد زاده‌، هوتن شکیبا و ... پخش می‌شود و آنها درباره عاقبت کاراکتر نمایش نظر می‌دهند.

نمایش «جوجه تیغی» نوشته و کار بهرام افشاری به عنوان اثری تک پرسوناژ در سالن استاد مشایخی موسسه هنری «مان» به صحنه می‌رود.

این نمایش آبان ماه امسال اجرا می‌شود و بهرام افشاری علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، تنها بازیگر آن است.

بهرام افشاری بازیگر جوان تئاتر در سال‌های اخیر با بازی در نمایش‌های«دن کامیلو»،«هیپوفیز»،«شایعات»،«رابینسون کوروزوئه» و ... به صحنه رفته است.