نمایش «کسی نیست این داستان‌ها را به یادآورد» نوشته محمد چرم‌شیر و کار رضا حداد از روز 23 شهریور ماه اجرای خود را در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر:  پیش فروش اینترنتی بلیت این نمایش از فردا 10 شهریور ماه در دو سایت تماشاخانه ایرانشهر‌، تیوال‌ و سامانه فروشی گروه تئاتر «سایه» انجام می‌شود.

این اثر نمایشی با بازی سیامک انصاری، برزو ارجمند‌، لیلی رشیدی‌، شبنم فرشادجو‌، روزبه بمانی‌،ستاره پسیانی‌، خسرو پسیانی ‌، امیر جنانی‌، نیما انصافیان‌ وهاله گرجی اجرا می‌شود.

با اجرای این نمایش، روزبه بمانی هنرمند ترانه سرا برای اولین بار در یک نمایش بازی می‌کند.

طراحی صحنه این نمایش را آتیلا پسیانی انجام می‌دهد و کیومرث مرادی هم به عنوان تهیه کننده و مجری طرح با اجرای این نمایش همکاری دارد.

نمایش «کسی نیست...» پیش از این سال 82 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت و پس از آن نیز در کشورهای مختلف اجرا شد.

در حال حاضر این نمایش با همان گروه قبلی به صحنه می‌رود و تنها تفاوتی که در گروه بازیگرانش وجود دارد در تغییر دو بازیگر است که نتوانستند در اجرای دوباره در کنار گروه باشند.

این نمایش از 23 شهریور ماه هر شب راس ساعت 20 و30 و به مدت 70 دقیقه به صحنه خواهد رفت.

تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر این روزها به طور همزمان میزبان دو نمایش «دور همی زنان شکسپیر» کار بهاره رهنما و «آرسنیک و تور کهنه» کار حسین پارسایی است.