نمایشگاه عکس و پوستر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با نمایش 102 اثر به صورت حضوری در سه شهر تهران، کاشان و تبریز و به صورت آنلاین در گالری‌های مجازی برگزار می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر فردا(شنبه 11 بهمن) در اولین روز از برگزاری این رویداد از ساعت 11 در ایستگاه راه آهن تهران افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه با نمایش 50 عکس و 52 پوستر و مجموع 102 اثر از عکاسان و طراحان پوستر به مدیریت مهدی آشنا همزمان با ارائه در گالری‌های مجازی و بستر نت در سه شهر تهران، کاشان و تبریز برگزار می‌شود.

راه آهن تهران نیز به دلیل نقش تاریخی‌اش در ورود به شهر و خروج از آن و با هدف برگزاری رویدادهای هنری در مناطق کم برخوردار، در این دوره به عنوان پایگاه اصلی نمایش عکس‌ها و پوسترهای جشنواره در تهران انتخاب شده است. همچنین در شهر کاشان نیز یک خیابان از مناطق مرکزی این شهر به نمایش عکس‌ها و پوسترهای راه‌یافته به رقابت جشنواره سی و نهم اختصاص دارد.

شهر تبریز نیز با اختصاص فضایی در دانشگاه فرهنگ و هنر میزبان عکس‌ها و پوسترهای حاضر در جشنواره سی و نهم و علاقه مندان به هنر عکاسی و طراحی است.

گالری‌های مجازی بام، گالری مجازی خانه هنرمندان ایران، صفحه اینستاگرام و سایت جشنواره تئاتر فجر، سایت ایران تئاتر و... نیز میزبانان آنلاین این بخش از جشنواره هستند.

نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر 11 تا 22 بهمن در دو فضای حضوری و آنلاین میزبان علاقه مندان است

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید