نمایش «در همین نزدیکی» نوشته و کار جلال تجنگی شب گذشه نهمین اجرای خود را در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر پشت سر گذاشت و در نیمه راه اجراهای عمومی خود میزبان جمعی از منتقدان، کارگردانان و هنرمندان تئاتر و سینما بود.

پایگاه خبری تئاتر: سیروس همتی، همایون علی آبادی، منصور براهیمی، رضا آشفته و رضا حامدی خواه و سلیمی از جمله هنرمندانی بودند که این نمایش را دیدند. در شب های گذشته نیز این نمایش میزبان عباس عبدی تحلیلگر مسائل اجتماعی، فریندخت زاهدی، منصور براهیمی، اصغر همت و دیگر پژوهشگران، نویسندگان و کارگردانان تئاتر بود.
در این نمایش که با نقش آفرینی مهدی حاجیان، مهران حسینی، آفاق میرقاسمی، علی نجفی و سعید هاشمی پور روی صحنه است بخشی از زندگی 4 دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف به نمایش در آمده که تجربه مشترک آنها شکست خوردن در راه اندازی کسب و کار مرتبط با تحصیلاتشان است. این 4 نفر که ترخیص کار گمرک هستند، از جایی اراده می کنند تا شرایط اقتصادی خود را بهبود ببخشند.

طراح صحنه و لباس این نمایش مهدی دیلمی، دستیار کارگردان عباس شاه محمدزاده، برنامه ریز و مدیر اجرایی میلاد حاجی زاده، مشاور امور رسانه ای و تبلیغات وحید لک ، مدیر روابط عمومی زهرا شایان فر، طراح نور بابک شاه علیزادگان، طراح پوستر و بروشورسعید بهداد، منشی صحنه مرتضی شمیری، عکاس مصطفی قاهری، ساخت تیزرروح ا... رضایی، ساخت دکورسعید وثاق همدانی، مصطفی خیرخواه ، مدیران صحنه هادی پدرام و رضا ذوالفقاری هستند.

«در همین نزدیکی» با مدت زمان 70 دقیقه، ساعت 19 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود.