پنجمین کارگاه فصلی پروژه‌ «چهارفصل تئاتر ایران» هفته‌ اول اسفندماه برگزار می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: ایوب آقاخانی مدیر و مؤسس پروژه‌ جامع ملی آموزش نمایشنامه‌نویسی به علاقه‌مندان خارج از پایتخت از برگزاری کارگاه‌های فصلی این پروژه برای فصل پنجم آن با عنوان «مدافعان سلامت» در مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ هنری روز چهارشنبه ششم اسفندماه ۱۳۹۹ خبر داد.

مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری اشاره کرد هیات‌علمی فصل پنجم پروژه که به پرورش ایده‌هایی در باب «مدافعان سلامت» اختصاص داشت، متشکل از آقایان سعید اسدی و شهرام کرمی، کارگاه‌های این دوره را از صبح ششم اسفند به میزبانی مرکز هنرهای نمایشی حوزه‌ هنری برگزار خواهند کرد و نویسندگانی که آثارشان از مرحله‌ دوم عبور کرده و به بخش نهایی راه یافته، رهنمودهای عملیاتی تصحیح و بهینه‌سازی نمایشنامه‌هایشان را در آخرین بازنویسی از اعضای هیات‌ علمی فصل، رخ‌دررخ دریافت خواهند کرد.

به سنت هر فصل از پروژه‌ «چهارفصل تئاتر ایران»، همزمان با برگزاری کارگاه‌های هر فصل فراخوان فصل بعدی (فصل ششم) از دور نوین این پروژه منتشر می‌شود.

کارگاه‌های فصل چهارم به‌ضرورت، به صورت مجازی برگزار شد و این دوره نیز با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی با افرادی محدود به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید