تهیه کننده فیلم «بی همه چیز» گفت: «بی همه چیز» قطعا اکران آنلاین نمی شود زیرا برای سالن سینما ساخته شده است، با تشکر از تمامی پلتفرمهای اکران آنلاین اما فکر می کنم «بی همه چیز» با اکران فیزیکی در سالن سینما می تواند چراغ سینمای کشور را روشن نگه دارد.

پایگاه خبری تئاتر:جواد نوروزبیگی پیرامون تهیه کنندگی فیلم «بی همه چیز» گفت: سال پیش نزدیک دی ماه فیلمنامه از سوی «محسن قرایی» به من رسید، با وجود تمام مشکلات آن زمان و تب و تاب جشنواره سی و هشتم که فیلم «عنکبوت» را داشتم روی فیلمنامه «بی همه چیز» متمرکز شدم. 

وی در همین راستا ادامه داد: فیلمنامه تا حدی برایم جذاب بود که همان زمان تمام انرژی و تمرکزم را برای ساخت پروژه گذاشتم و توانستم تا قبل از پایان سال به نتایج خوبی در جمع کردن عوامل و بازیگران داشته باشم. تمام بازیگران اصلی این فیلم بهمن سال گذشته حضورشان در فیلم قطعی شد و خوشحالم که این گروه جلوی دوربین «بی همه چیز» رفتند.

تهیه کننده فیلم «بی همه چیز» در همین رابطه ادامه داد: بعد از تکمیل گروه تولید و بازیگران منتظر ماندیم تا شرایط کرونا کمی بهبود پیدا کند و به همین دلیل تا تابستان امسال صبر کردیم و فیلم رسما تیر ماه کلید خورد.

وی درباره کنار هم قرار گرفتن تعداد زیاد بازیگران مطرح فیلم «بی همه چیز» اضافه کرد: خوشبختانه برای جذب بازیگران این فیلم به هیچ مشکلی برنخوردم، فیلمنامه این فیلم به حدی جذاب بود که اکثریت بازیگران به راحتی و با رضایت کامل به اثر اضافه شدند. شخصا از حضور بازیگران مطرح این فیلم رضایت کامل دارم و همکاری خودمان در این فیلم را بسیار ویژه و جذاب ارزیابی می کنم.

این تهیه کننده سینما درباره احتمال اکران آنلاین فیلم «بی همه چیز» افزود: این فیلم قطعا اکران آنلاین نمی شود زیرا برای سالن سینما ساخته شده است، با تشکر از تمامی پلتفرمهای اکران آنلاین اما فکر می کنم «بی همه چیز» با اکران فیزیکی در سالن سینما می تواند چراغ سینمای کشور را روشن نگه دارد.

نوروزبیگی درباره زمان اکران فیلم سینمایی «عنکبوت» خاطرنشان کرد: خوشبختانه مشکلات عنکبوت برای اکران کاملا رفع شده و این فیلم پروانه نمایش خود را گرفته است، به امید خدا برای اکران این اثر در انتظار بهبود شرایط بیماری کرونا هستیم و به محض اینکه وضعیت به ثبات برسد این فیلم را راهی سینماها خواهیم کرد.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید


منبع: خبرگزاری میزان