مهران مدیری با برند عطرهای زنانه و مردانه به جمع سلبریتی های ایرانی که در این تجارت وارد شده اند، اضافه شد.

پایگاه خبری تئاتر: عطرسازی صنعتی پول‌ساز و پرطرفدار است که از سال‌های دور در میان ‌آدمیان رواج داسته است، حتی در میان سلبریتی‌های ایرانی و خارجی؛ صنعتی بلندپروازانه که البته همیشه با موفقیت همراه نبوده است.

این روزها مهران مدیری، بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون از عطر‌های اختصاصی خود با قیمت ۶۹۰ هزار تومان رونمایی کرده است.

در توضیح این عطر آمده است: «برند ایرانی مهران مدیری از سال ۲۰۲۱ میلادی فعالیت خود را در حوزه تولید محصولات عطری آغاز کرد و نخستین کلکسیون عطری خود را که شامل دو عطر زنانه و دو عطر مردانه ناب و باشکوه است، روانه بازار نمود.
عطر مهران مدیری تعاملی است میان دو هنر برجسته؛ فیلم و عطر. دنیایی از احساسات در تصویر و رایحه، رابطه ای میان چشم و بینی، جهانی از خاطرات که در هر لحظه با دیدن یک تصویر یا استشمام یک رایحه زنده می شود. فیلم و عطر هر دو لحظات را ثبت و ضبط می کنند و خاطرات و تجربیات گذشته را دوباره زنده می کنند.

بماند به یادگار، لحظاتی شاد که با یک رایحه در ذهن ثبت می شود.

بماند به یادگار، احساس شور و عشقی که با یک رایحه خوش همراه می شود.

بماند به یادگار، رایحه خوش عطری که بر خاطرات نقش بسته است.»

پیش از این نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون با برند خود عطرهای زنانه و مردانه را به قیمت ۵۲۰ هزار تومان روانه بازار کرده که با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی روبرو شده بود.

لیلا حاتمی از دیگر بازیگران ایرانی است که عطرهای زنانه و مردانه را با قیمت‌های به ترتیب ۴۸۹ هزار تومان و ۴۵۰ هزار تومان به بازار عرضه کرده بود ولی با اقبال مواجه نشد.

البته باید گفت این امر در خارج از ایران نیز در میان سلبریتی‌هایی همچون بیانسه خواننده آمریکایی، ریحانا خواننده آمریکایی، جنیفر لوپز خواننده آمریکایی و آشر خواننده آمریکایی، رواج داشته است.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید