فیلم کوتاه «خون عرق خشک» به کارگردانی علیرضا اسفندیارنژاد آماده نمایش شد.

پایگاه خبری تئاتر: پوستر فیلم کوتاه «خون عرق اشک» تازه‌ترین اثر علیرضا اسفندیارنژاد که به تازگی مراحل پس تولید را به اتمام رسانده است، رونمایی شد. این فیلم که به زبان انگلیسی ساخته شده محصول مشترک آلمان و ایران و به تهیه کنندگی علیرضا اسفندیارنژاد و آکادمی فیلم بادن وورتنبرگ است.

اسفندیارنژاد که پیش‌تر با فیلم‌های «میانبر»، «ساقی» و «آرزو «، موفقیت‌هایی کسب کرده این بار با ساخت «خون عرق اشک» به خلق فضایی غریب و تکان‌دهنده روی آورده، این فیلم روایت داستان دختری است که به جلسه‌ای محرمانه دعوت شده است.

دیوید استیفن، لیزا وایلدمن و کلارا دپین در این فیلم به ایفای نقش پرداختند و سایر عوامل ایرانی این فیلم را علیرضا اسفندیارنژاد به عنوان نویسنده، تهیه کننده و کارگردان، سهیل گوهری پور مشاور کارگردان، دلارام شمیرانی تدوینگر، حسین قورچیان طراح صدا، سیما کلانتریان طراح لباس، حسین خوشبین اصلاح رنگ، آرمین رنگانی طراح پوستر تشکیل می‌دهند.

همچنین عوامل خارجی فیلم شامل آرتور اورتلیب به عنوان مدیر فیلمبرداری، آن دی وایفر موسیقی، اینادلسو کوزو به عنوان مدیر صدابرداری، آمینا عثمان به عنوان چهره پرداز، نادین کریستن و علیرضا اسفندیارنژاد به عنوان طراحان صحنه، رودزانی مومبه و علی اوکاه به عنوان مدیران تولید، مایک سانسوز جلوه‌های ویژه بصری می‌شود.

«خون عرق اشک» پنجمین فیلم علیرضا اسفندیارنژاد در مقام کارگردان و نویسنده در سینمای ایران است.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید