تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «مجله تئاتر» از بازگشت برنامه‌اش پس از غیبت دو ماهه خبر داد و گفت: سی و ششمین قسمت از «مجله تئاتر» این هفته از شبکه چهار به روی آنتن می‌رود و میزبان مرضیه برومند خواهد بود.

پایگاه خبری تئاتر:  نیما دهقان گفت: برنامه «مجله تئاتر» که از ماه رمضان تاکنون به روی آنتن نرفته بود، این هفته در دکوری جدید به جشنواره بین‌المللی عروسکی خواهد پرداخت و در این بخش از برنامه با مرضیه برومند - کارگردان تئاتر،‌ سینما و تلویزیون - گفت‌وگو خواهند داشت. همچنین در بخشی دیگر از برنامه هفته جاری، «مجله تئاتر» قرار است به نقد نمایش «فرجام سفر طولانی طوبی» نوشته‌ی علیرضا نادری با حضور کارگردان این اثر (محسن حسن زاده) بپردازد.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: یکی دیگر از بخش‌های جذاب این هفته‌ی «مجله تئاتر» رونمایی تصویری از نمایش‌های بین‌المللی عروسکی پیش از آغاز جشنواره است تا علاقه‌مندان با آثار بیشتر آشنا شوند.

تهیه‌کننده «مجله تئاتر» در پایان درخصوص تغییر رویکرد برنامه‌اش به ایسنا گفت: «مجله تئاتر» علاوه بر تغییر دکور، قرار است کم کم آیتم‌های جدید دیگری را در خود جای دهد و در عین حال طبق گفت‌وگویی که با مدیر جدید گروه نمایش شبکه چهار داشتیم، رویکرد برنامه بیشتر جنبه‌ی آموزشی خواهد گرفت.

 «مجله تئاتر» از برنامه‌های گفت‌وگو محور شبکه چهار سیماست که هر هفته چهارشنبه‌ شب‌ها با محوریت تئاتر به شکل زنده با حضور هنرمندان عرصه تئاتر پخش می‌شود.