رضا مولایی، وحید آقاپور و جواد نمکی در نمایش "مخاطب خاص" به ترتیب نقش‌های زنده‌یاد حمید سمندریان، زنده‌یاد احمد آقالو و حمید لبخنده را ایفا می‌کنند.

پایگاه خبری تئاتر: علی شمس درباره نحوه ایفای نقش بازیگران در نمایش "مخاطب خاص"گفت: در این نمایش به دلیل فضایی که دارد رفتار شبیه‌خوانی است و قرار نیست بازیگران تقلید شخصیت‌های مدنظر را بکنند. شیوه بازیگری نمایش "مخاطب خاص" مبتنی بر قراردادهای نمایش ایرانی است بدون اینکه اعاده نمایش‌های ایرانی باشد.

این کارگردان جوان تئاتر یادآور شد: قرار نیست تماشاگر در ذهن‌اش یک شبیه‌خوانی و تعزیه اعاده شود. در نمایش ما خط سیر داستانی اصالت ندارد و بیشتر روایت‌های نمایشی است که در کنار هم قرار می‌گیرند. بیشتر استفاده تکنیکال از نمایش‌های ایرانی مدنظر ما است.

وی ادامه داد: قرار است در "مخاطب خاص" رضا مولایی، وحید آقاپور و جواد نمکی شبیه استاد سمندریان، زنده‌یاد آقالو و آقای لبخنده را بازی کنند و هیچ تقلیدی انجام نمی‌شود و قرار ما بر این است که نوستالژی اتفاق مدنظر در ابتدای دهه 60 و شکل‌گیری رستوران استاد سمندریان و تراژیک بودن این اتفاق که کارگردانی برجسته مجبور می‌شود به حرفه‌ای دیگر بپردازد، برای مخاطب ایجاد شود.

نمایش "مخاطب خاص" هفته اول مهرماه در کافه تریای سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود. علی شمس پیش از این نمایش "دال خوتای نامک" را در کشور ایتالیا تولید و اجرا کرده است و نمایش‌های "شبی از شب‌های تهران مسافری" و "امینه" از دیگر آثاری هستند که توسط وی نگارش و کارگردانی شده‌اند.