بازیگر نمایش «ماضی استمراری» معتقد است: هر بازیگری برای آزمودن توانایی های خود در صحنه تئاتر باید بازی روی آثار واقع گرایانه را تجربه کند.

پایگاه خبری تئاتر: خسرو شهراز با بیان این مطلب افزود: یکی از ویژگیهای نمایش «ماضی استمراری» که در لایه های درون متن پیرامون موضوع خانواده حرف های مهمی به مخاطب دارد حضور تاثیر گذار ندا هنگامی به عنوان کارگردان در این اثر نمایشی است که برای من تجربه بسیار ارزشمندی به حساب می آید.

وی ادامه داد: ندا هنگامی از معدود کارگردانان تئاتری است که با نکته سنجی بسیار فراوان و دقت نظر در کارگردانی شرایط بسیار خوبی را برای بازیگران فراهم می آورد. او کارگردانی جدی و در عین حال خوش اخلاقی است که هر بازیگری بعد از حضور در آثارش از قرار گرفتن در این فضا لذت می برد.

این بازیگر در مورد ویژگیهای نمایش «ماضی استمراری» گفت: من اعتقاد دارم که اصولا اساس کار بازیگری بازی در نقش های واقع گرایانه است که در آن نمی توان تماشاگر را فریب داد و جز بازی در واقعیت تمهید دیگری را پیاده کرد . بنابراین هر بازیگری برای اینکه بخواهد خودی روی صحنه نشان دهد باید در نمایشنامه هایی که مضامین واقع گرایانه دارند خود را بیازماید.

شهراز در بخش دیگری از صحبتهای خود  با بیان که استقبال خوب تماشاگران از نمایش ماضی استمراری نشان دهنده موفقیت این اثر نمایشی در ارائه مفاهیم مورد نظر نمایشنامه است، بیان کرد: با وجودی که متن حرف جدیدی برای گفتن ندارد اما به دلیل زیر متن داستان که روایتی دردناک از خانواده هاست و  همچنین نگاه متفاوت کارگردان به متن باعث شده که تماشاگر استقبال خوبی نشان دهد و من امیدوارم این روند  تا پایان اجرا ادامه داشته باشد.

نمایش «ماضی استمراری» به کارگردانی ندا هنگامی هر روز غیر از شنبه ها ساعت 19:45 با بازی صدیقه کیانفر، مهدی صباغی، ناهید مسلمی، مهسا ایرج پور، خسرو شهراز، شیدا خلیق، سعید زارعی در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقمندان تئاتر است.