پایان اجرای نمایش ˝آرسنیک و تور کهنه˝ با حضور مهمانان ویژه و حال و هوای جوانگرایی در جشنواره تئاتر شهر، از جمله خبرهای دریافتی تئاتر هستند

پایگاه خبری تئاتر: اجرای نمایش "آرسنیک و تور کهنه" به کارگردانی حسین پارسایی، روز گذشته 17 شهریورماه با حضور چهره‌های سرشناسی از اهالی هنر به اتمام رسید.

بر اساس این گزارش، این کمدی جنایی که در طول اجرا با استقبال زیادی از سوی تماشاگران و اهالی تئاتر همراه بود و چندین سانس ویژه نیز روی صحنه رفت، دوشنبه شب در دو نوبت اجرا شد و میزبان چهره‌هایی همچون؛ علی رفیعی، حسین مسافرآستانه، محمد حیدری، عباس جوانمرد، مهدی کرم‌پور، علی بی‌غم، سیاوش چراغی‌پور، کمند امیرسلیمانی و... بود.

اجرای نمایش "آرسنیک و تور کهنه" به نویسندگی جوزف کسلرینگ و کارگردانی حسین پارسایی با بازی فرناز رهنما، بیژن بنفشه‌خواه، سامان دارابی، سپند امیرسلیمانی، خسرو احمدی، فهیمه امن‌زاده، بهاره رهنما، فرهاد شریفی و پژمان جمشیدی، در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا شد.

همچنین از روز 24 شهریورماه نمایش "کسی نیست همه داستان‌ها را به یاد آورد" به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی رضا حداد با بازی سیامک انصاری، لیلی رشیدی، برزو ارجمند، ستاره پسیانی، روزبه بمانی، خسرو پسیانی، شبنم فرشادجو، داریوش فائزی، هاله گرجی و امیر جنانی در این سالن هر شب به جز شنبه‌ها در دو سانس 20:30 و 22:30 روی صحنه خواهد رفت.

نمایش "کسی نیست همه‌ داستان‌‌ها را به یاد آورد" پیش از این دی‌ماه 82 در سالن قشقائی تئاترشهر اجرا شده بود و سابقه حضور در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی و اجرا در کشورهای آلمان، فرانسه، مراکش و... را دارد.

گفتنی است دانشجویان و علاقه‌مندان به نمایش "کسی نیست همه‌ داستان‌‌ها را به یاد آورد" تا سقف 100 تن می‌توانند در روز شنبه 22 شهریورماه با مراجعه به گیشه تماشاخانه ایرانشهر و تهیه بلیت با قیمت 5 هزارتومان از آخرین تمرین این نمایش در ساعت 20:30 دیدن کنند.