بابک محمدی با اظهار تأسف از وضعیت فعلی تئاتر ایران گفت: در حال حاضر تئاتر ملی ما تئاتر گلریز است و باید خیلی از آن حمایت شود!

پایگاه خبری تئاتر: این کارگردان تئاتر درباره فعالیت‌های اخیرش در حوزه اجرای نمایش گفت: فعلا هیچ نمایشی را اجرا نمی‌کنم. متأسفانه شرایط تئاتر اصلا مناسب نیست. تئاتر ما به سمت آماتوری رفته و دیگر جایی برای هنرمندان حرفه‌ای نیست.

او ابراز عقیده کرد: تئاتر ما هم از نظر مدیریت و هم از نظر سطح کیفی کارها به سمت غیرحرفه‌ای تکامل کرده است و امروزه تئاتر ملی ما تئاتر گلریز است که باید خیلی از آن حمایت شود!

محمدی که معمولا انتقاداتش را به زبان طنز بیان می‌کند، اضافه کرد: تئاترهای گلریز سال گذشته چهار-پنج میلیارد درآمد داشتند که این نشان می‌دهد جامعه ما به چه سمتی می‌رود و مدیران هنری باید کلاه خود را بالا بیاندازند.

کارگردان نمایش‌های «حرفه‌ای‌ها» و «پدرخوانده ناپلی» همچنین با اظهار تأسف از جایگاه فعلی سینمای ایران یادآور شد: در هشت ماه گذشته، ترک‌ها با سریال‌های کم ارزش‌شان 9 میلیون دلار درآمد داشته‌اند در حالی که هنرپیشگان ترک در گذشته افتخارشان بود که جایی کوچک در سینمای ما داشته باشند. اما تأسف می‌خورم برای سینمای امروز ما که به این وضعیت رسیده است.

محمدی در ادامه با بیان اینکه فعلا شرایط برای اجرای نمایش مناسب نیست، از برگزاری کارگاه آموزشی بازیگری در مدرسه هنری عالی پارسا خبر داد و گفت: این کارگاه از 22 تا 27 شهریورماه و با حضور 30 هنرجو برگزار می‌شود که طی آن روی مباحث اساسی و پایه‌ای بازیگری کار می‌کنیم.