اجرای نمایش «تک گویی برای یک تماشاگر» که قرار بود از اوایل مهرماه در فرهنگسرای نیاوران به صحنه برود، منتفی شد.

پایگاه خبری تئاتر: قرار بود این نمایش به عنوان کاری گروهی توسط بازیگرانی همچون مهتاب نصیرپور، هومن برق‌نورد، اشکال خطیبی، علی سرابی، سها سناجو، پرستو رحمانیان و سامان احتشامی به صحنه برود اما این اجرا منتفی شد.

گروه اجرایی این نمایش با انتشار یادداشتی از مخاطبان بابت منتفی شدن اجرای این اثر عذرخواهی کرد.

همچنین محمد رحمانیان که دراماتورژی این نمایش را بر عهده داشت درباره این موضوع  گفت: مسئولان مرکز هنرهای نمایشی به مسئولان فرهنگسرای نیاوران اعلام کرده‌اند که این نمایش در آنجا اجرا نشود.

این کارگردان تئاتر اضافه کرد: این نمایش کاری گروهی بود و من متن‌اش را دراماتورژی می‌کردم اما بازیگران خود آن را تمرین و آماده کرده بودند ولی این اقدام نشان داد، نیروهای قوی‌تری هستند که برای تئاتر تعیین تکلیف می‌کنند.

رحمانیان اظهار تأسف کرد: گروه اجرایی این نمایش زیر نام من سوختند، در حالی که قرار بود خود آن‌ها نمایش را آماده کنند.

او در عین حال از اجرای این نمایش در چند کشور دیگر خبر داد و گفت: هر چند اجرای ما در ایران منتفی شده است اما نمایش همچنان به زندگی خود ادامه می‌دهد و از ابتدا هم قرار بود در چند کشور دیگر به صحنه برود. به هر حال همه تئاتر فقط سالن‌های تئاتر تهران نیست و در کشورهای دیگر نمی‌توان این اجرا را سلب کرد.

 متن یادداشت این گروه به شرح زیر است:

«متأسفانه با خبر شدیم علیرغم توافق اولیه امکان اجرای نمایش «تک گویی برای یک تماشاگر»‌در فرهنگسرای نیاوران وجود ندارد. به عبارت ساده‌تر نمایش «تک گویی برای یک تماشاگر» هرگز اجرا نخواهد شد. گروه نمایشی سپاس و اعتذار خود را به مخاطبان این نمایش اعلام می‌دارد.»