سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه که با ۱۰ اثر نمایشی از استان‌های ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، هرمزگان و بوشهر به روی صحنه رفت با معرفی برترین‌ها در بوشهر به کار خود پایان داد.

پایگاه خبری تئاتر: سومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه که با حضور علاقه‌مندان به هنر نمایش در مجتمع فرهنگی و هنری 9 دی بوشهر برگزار شده بود بعدازظهر امروز با معرفی نفرات برگزیده و گروه‌های برتر تئاتر خاتمه یافت.

در این مراسم در طراحی صحنه از حسن سبحانی مینابی به خاطر طراحی صحنه نمایش آقای قاضی صدایم را می‌شنوید از استان هرمزگان تقدیر شد و جایزه برگزیده این بخش به امین رسولی‌عرب به نمایش شیوع درد تاریخ از استان بوشهر تعلق گرفت.

در بخش نمایشنامه نویسی از عبدالرضا سواعدی به خاطر نمایش گفت‌وگوی خانوادگی از خوزستان تقدیر شد و جایزه برگزیده این بخش به مرتضی شاه‌کرمی برای نمایش آقای قاضی صدای من را می‌شنوید از استان هرمزگان اهدا شد.

در حوزه بازیگری زن از لادن کامیاب به خاطر نمایش اتاق گمشده از استان فارس تقدیر و جایزه این بخش به طیبه سیدمحمدی برای نمایش نقطه صفر از استان ایلام تعلق گرفت. 

در بخش بازیگری مرد نیز از عبدالرضا نصاری به خاطر بازی در نمایش گفت‌وگوی خانوادگی و ابراهیم نصراللهی به خاطر بازی در نمایش مثلث تردید هر 2 از استان خوزستان تقدیر شد و جایزه این بخش به حسن ذاکر برای نمایش آقای قاضی صدای من را می‌شنوید از استان هرمزگان اهدا شد.

در بخش کارگردانی نیز از مجید میرزایی برای نمایش سرخورده از بوشهر تقدیر و جایزه این بخش به حسن سبحانی‌مینابی اهدا شد.

جایزه ویژه هیئت داوران در بخش موسیقی به نمایش آقای قاضی صدای من را می‌شنوید از استان هرمزگان تعلق گرفت.

در این جشنواره اثر آقای قاضی صدای من را می‌شنوید از استان هرمزگان، نمایش‌ گفت‌وگوهای خانوادگی از استان خوزستان و نمایش سرخورده از استان بوشهر به بیست‌وسومین جشنواره تئاتر سراسری سوره ماه که از 22 تا 28 مهر در تهران برگزار می‌شود راه یافتند.