علی بی غم بازیگر قدیمی تئاتر برای بازی در نقش «آسّم» - شخصیت اصلی نمایش- به گروه «وقتی ما برگردیم، دو پای آویزان مانده است» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی پیوست.

پایگاه خبری تئاتر: با پیوستن این بازیگر، گروه تمرینات جدی خود را در تالار حافظ آغاز کرده و قرار است این نمایش ،آبان و آذرماه در این تالار به صحنه برود.

خسروشهراز، نگار جواهریان،نادر فلاح، خسرو احمدی ،عصمت رضا پور،محمدسایبانی و هادی اسکندری دیگر بازیگران این نمایش هستند.

«وقتی ما برگردیم، دو پای آویزان مانده است» باز تولید دوباره ابراهیم پشت کوهی از نمایشی است که با همین نام( معروف به «دو پای آویزان») در سال 87 اجرا کرد واثر برگزیده جشنواره هجدهم تئاتر فجر شد.

این نمایش که در کلیت و ماهیت همان اجرای سال 87 است، درشکل اجرایی یک فضای کلاژگونه‌ای دارد که متشکل از سبک مینی مال ،رئالیست جادویی است و شعر نقش مهمی در این فضا سازی دارد.

بهرنگ عباسپور به عنوان آهنگساز در کنار رضا کولغانی و حسین اصیلی (خوانندگان)گروه موسیقی را تشکیل می‌دهند و الهام شعبانی (طراح لباس)، عسل امین و سیما کهنمویی (دستیاران کارگردان )، علی جواهریان (مدیر صحنه )،

مهدی آشنا و احسان کار(عکاسان )، فروغ سجادی (مدیر روابط عمومی ) و امیرقالیچی (مسئول تبلیغات فضای مجازی) دیگر عوامل این اجرا هستند.