مهران احمدی به حواشی پیش آمده در پی انتشار تصویر تزریق واکسن کرونا به مادرش، واکنش نشان داد.

پایگاه خبری تئاتر: این روزها در کشور افراد بالای سن ۸۰ سال، در صف تزریق واکسن ویروس کرونا قرار گرفته‌اند. احسان خواجه امیری خواننده اولین هنرمندی بود که از تزریق این واکسن به پدرش، حسین خواجه امیری معروف به ایرج خبر داد.

روز گذشته ۱۲ اردیبهشت‌ماه مهران احمدی بازیگر نیز با انتشار تصویری، تزریق واکسن کرونا به مادرش را به اطلاع مردم رساند که با موجی از کامنت‌های منفی مواجه شد.

احمدی در لایو اینستاگرام خود به گله‌مندی از این افراد و توضیحاتی درباره تزریق قانونی واکسن به مادرش پرداخت.

وی بیان کرد: «من امروز مادرم رو بردم و واکسن کرونا زدش، درحقیقت ۲، سه روز پیش توی تماسی که با ایشون داشتن، به دلیل سنشون یعنی ۸۰ سال به بالا از مرکز بهداشت محل بهشون زنگ زدن و گفتن که شما بیاید برای واکسن زدن.

و امروز من ایشون رو همراهی کردم و بردم واکسنشون رو طبق قانون و مقررات زدن. اینقدر خوشحال بودم، نه برای خودم، برای تمام آدم‌هایی که اونجا بودن، توی اون مرکز بهداشت، از افراد مسن؛ پیرمرد، پیرزن که اومدن واکسن بزنن و مادر من یکی از همونا بود.

خب یک تصویری رو من گذاشتم توی پیجم از لحظه واکسن زدن مادر و برام جالب بود کامنت‌هایی که زیر اون ویدیو بعضی از آدم‌ها میزاشتن که پارتی‌بازیه و…، بله پولدارا می‌تونن واکسن بزنن، فقیرا نمی‌تونن و کلی تهمت و توهین و…»

در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید