سروش طاهری با اشاره به اینکه چند نمایش را در مقام بازیگر و کارگردان در نوبت اجرا دارد از حضور ناگزیرش در آثار تصویری به جای فعالیت در تئاتر خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: سروش طاهری بازیگر و کارگردان تئاتر درباره فعالیت‌هایش در این حوزه با توجه به تعطیلی فعالیت‌های نمایشی گفت: ما نمایش «بازرس» به کارگردانی شهرام مقصودی را که در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی به صحنه رفته بود و همچنین نمایش «روز مرگ در داستان هملت» به کارگردانی مانلی حسین پور را در نوبت اجرا داشتیم که با توجه به شرایط زمان اجرایشان مشخص نیست.

وی ادامه داد: همچنین نمایش «بیماری خانواده میم» نوشته فائوستو پاراویدینو را هم قرار بود خودم به صحنه ببرم که فعلاً تمرین‌ها را متوقف کرده‌ام. همه این آثار قرار بود در تئاتر شهر اجرا شوند اما با توجه به شرایط نامناسبی که به وجود آمده فکر نمی‌کنم فعلاً بتوانم تئاتر کار کنم.

طاهری درباره شرایط نامناسبی که این روزها هنرمندان با ان مواجه شده‌اند، بیان کرد: متاسفانه شرایط برای هنرمندان تئاتر بسیار سخت شده است و هیچ تضمین اجرایی برای شروع و آماده سازی یک کار وجود ندارد و هیچکس هم به فکر هنرمندان نیست. بسیاری از هنرمندان ما مجبور شده‌اند برای تامین مخارجشان به سراغ بازی در آثار تصویری و یا سریال‌های شبکه نمایش خانگی بروند.

کارگردان نمایش «مغازه خودکشی» در پایان صحبت‌هایش گفت: این روزها در سریال «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی به ایفای نقش می‌پردازم که قرار است از تلویزیون پخش شود. همچنین قراردادی نیز برای بازی در یک سریال شبکه نمایش خانگی بسته‌ام که قرار است افشین هاشمی کارگردانی آن را برعهده داشته باشد.

برای مشاهده دیگر اخبار سینما اینجا کلیک کنید

برای مشاهده دیگر اخبار تئاتر اینجا کلیک کنید


منبع: خبرگزاری مهر