حمید ابراهیمی با اشاره به شرایط نامناسبی که برای اجرای تئاتر وجود دارد، عنوان کرد تا مناسب نشدن وضعیت بحران کرونا قصد اجرای نمایش «کمان ابرو» را ندارد.

پایگاه خبری تئاتر: حمید ابراهیمی بازیگر و کارگردان تئاتر درباره سرنوشت اجرای نمایش «کمان ابرو» که در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به صحنه رفته بود گفت: نمایش «کمان ابرو» یک اثر منظوم درباره آرش کمانگیر است که در بخش مهمان جشنواره تئاتر فجر اجرا شد. از همان زمان جشنواره صحبت‌هایی با ابراهیم گله دارزاده رئیس مجموعه تئاترشهر برای اجرای عمومی نمایش داشتیم و قرار شد تاریخی را برای اجرا مشخص کنیم اما متاسفانه وضعیت گستردگی و شیوع کرونا آنقدر وخیم شد که خود من دیگر پیگیر ماجرا نشدم.

وی افزود: با وضعیتی که الان وجود دارد مشخص نیست در صورت اجرای عمومی کارها اصلاً تماشاگر داشته باشد و روی صحنه رفتن نمایش هم تلاش بیهوده‌ای خواهد بود. فعلاً منتظر هستم تا ببینم شرایط چطور رقم می‌خورد و کی وضعیت بهبود می‌یابد تا بعد از آن برای اجرای نمایش اقدام کنم.

بازیگر نمایش «میرمحنا» در پایان درباره دیگر فعالیت‌هایش عنوان کرد: این روزها بیشتر فعالیتم به حضور در سریال‌های تلویزیونی معطوف شده است. مشغول بازی در سریال «کلبه‌ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان هستم که از زمستان سال قبل تصویربرداری آن آغاز شده است. همچنین بازیگر سریال «گیلدخت» به کارگردانی مجید اسماعیلی نیز هستم که وقایعی در دوران قاجار را روایت می‌کند که هر ۲ این سریال‌ها برای پخش از تلویزیون در حال تولید هستند.

تبسم هاشمی حائری، ماریه ماشاالهی، ملیحه مقیمی، اهورا ابراهیمی، مریم مهریان و زری اماد بازیگران «کمان ابرو» هستند.

مشاهده دیگر اخبار سینما

مشاهده دیگر اخبار تئاتر


منبع: خبرگزاری مهر