مقامات وزارت بهداشت واکسیناسیون زودهنگام تعدادی از کارکنان صداوسیما را تائید کردند.

پایگاه خبری تئاتر: کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در پاسخ به توییتی از واکسینه شدن ۳ هزار نفر از اهالی صداوسیما از جمله خبرنگار و تصویربردار و عوامل فنی خبر داد.

او در توئیت خود نوشت: "مصوبه ستاد ملی کرونا است برای عوامل درگیر در انتخابات. از جمله ۳۰۰۰ نفر مشمول آن در صدا و سیما هستند، از خبرنگار و تصویربردار تا عوامل فنی."

همچنین «رئیسی» سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد آن دسته از کارکنان صداوسیما که درگیر انتخابات هستند و قرار است ساعت‌ها در ساختمان سازمان که از نظر تهویه هم وضعیت نامناسبی دارد کار کنند، واکسن کرونا را تزریق می‌کنند و تعداد این افراد هم بسیار محدود است.

بیشتر بخوانید

راز حلقه بستـه تهیه‌کننده‌های تلویزیون

فیلم‌هایی با چندین و چند بودجه!

فیلم‌هایی با چندین و چند بودجه!

رئیسی پیشتر اعلام کرده بود واکسیناسیون خبرنگاران در فاز سه صورت می‌گیرد و خبرنگاران میدانی و خبرنگارانی که در نشست‌ها و برنامه‌های خبری حضور پیدا می‌کنند و مصاحبه نزدیک با افراد انجام می‌دهند در فاز سوم اولویت واکسیناسیون کرونا قرار دارند.

این تصمیم و اقدام با واکنش های تندی در شبکه های اجتماعی همراه بوده و بسیاری از آن انتقاد کرده اند. 

اکنون واکسیناسیون ایرانیان بالای ۷۵ سال در حال انجام است و از فردا، شنبه اول خرداد نیز افراد بالای ۷۰ سال با ثبت‌نام در سامانه و دریافت نوبت می‌توانند واکسن بزنند


منبع: فرارو