یازدهمین شماره نشریه تخصصی تئاتر «نقش صحنه» ویژه فروردین و اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منتشر شد.

پایگاه خبری تئاتر: یازدهمین شماره نشریه تخصصی تئاتر «نقش صحنه» که به تازگی منتشر شده است حاوی بخش ها و مطالب متنوعی است که از آن جمله می توان به پرونده ماه با موضوع «نمایش و دین» با مقالاتی از مصطفی مختاباد، محمدعلی خبری، جهانشیر یاراحمدی، حسین فدایی حسین اشاره کرد.

همچنین ترجمه مقالات «تئاتر و خداشناسی عملی» ترجمه ابراهیم ابراهیمی، «هم‌نشینان بی‌قرار: تئاتر، الهیات، دین و معنویت» ترجمه مجید کیانیان، «دین، تئاتر و اجرا: کنش های ایمان» ترجمه نسیبه جمشیدی شاهرودی و مطالبی چون تئاتر استان ها، معرفی کتاب، اخبار، نقد نمایشنامه «پدران، مادران، فرزندان»، گفتگو هایی با تاجبخش فنائیان و داود فتحعلی بیگی و مقالاتی از عبدالرضا فریدزاده و شهید سید مرتضی آوینی از دیگر مطالب این شماره «نقش صحنه» هستند.

انتشار مجدد «نقش صحنه» بعد از وقفه ای ۱۰ ساله از خردادماه سال ۹۹ و به صورت الکترونیکی آغاز و در دوره جدید تاکنون یازده شماره از این نشریه به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منتشر شده و بناست که در سال جاری به صورت دوماهنامه منتشر شود.