این پیشنهاد با استقبال اعضا مواجه شده و فقط منتظر هستیم که در جلسه هیئت مدیره به امضای قطعی برسد تا از این پس به شکل قانونی مبلغی از گروه‌های تئاتری دریافت نشود.

پایگاه خبری تئاتر: گروه‌هایی که از این پس نمایش‌های خود در تالار حافظ روی صحنه می‌برند؛ نباید برای فیلمبرداری مبلغی پرداخت کنند.

 بهرام جمالی(مدیرعامل بنیاد رودکی) چندی قبل اعلام کرد در تلاش است شرایط قانونی را فراهم کند که گروه‌های تئاتر برای فیلمبرداری نمایش‌های خود مبلغی به مسئولان تالار حافظ نپردازند.

با توجه به پی‌گیری‌ها اینطور به نظر می‌رسد که جمالی به وعده خود عمل کرده و طبق گفته مرتضی میرمنتظمی که نمایش«p2» را در این تالار به صحنه برده است؛ مسئولان هنگام قرارداد بستن از او مبلغی برای فیلمبرداری دریافت نکرده‌اند.

بهرام جمالی در همین رابطه اظهار کرد: مصوبه‌ای به اعضای هیئت مدیره پیشنهاد دادم که به دلیل کاستی‌های مالی گروه‌های نمایشی و اینکه منابع مالی گروه‌های خصوصی به سختی تامین می‌شود؛ از این به بعد نیاز نباشد برای فیلمبرداری نمایش‌ها پول پرداخت کنند.

وی ادامه داد: این پیشنهاد با استقبال اعضا مواجه شده و فقط منتظر هستیم که در جلسه بعدی هیئت مدیره به امضای قطعی برسد تا از این پس به شکل قانونی مبلغی از گروه‌های تئاتری دریافت نشود.

مسئولان تالار حافظ پس از آغاز به کار دولت جدید تلاش کرده‌اند تا از فضای رخوت سال‌های قبل فاصله گرفته و اینطور به نظر می‌رسد که مدیریت مجموعه بنا را بر تعامل سازنده با گروه‌های تئاتری قرار داده است.