قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی درگذشت علی مرادخانی را تسلیت گفت.

پایگاه خبری تئاتر: قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی با ارسال پیامی درگذشت علی مرادخانی معاون پیشین امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را که بر اثر عوارض بیماری کرونا درگذشت، تسلیت گفت.

متن پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به شرح زیر است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت غم‌انگیز جناب آقای علی مرادخانی که سال ها خادم عرصه فرهنگ و هنر ایران اسلامی بودند، اندوه فراوانی برای بنده و همه همکاران ایشان در معاونت امور هنری و اداره‌کل هنرهای نمایشی ایجاد کرد.

بدون تردید سال ها زحمات ایشان در مجموعه معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چه در کسوت مدیریت حوزه موسیقی و چه در مقام معاون وزیر را نمی‌توان در گذر زمان به فراموشی سپرد.

اجر این زحمات در کنار لبخند آرام‌بخش و همیشگی ایشان به مخاطبانشان نزد خالق بی‌همتا محفوظ خواهد ماند و بر سفره پر برکت صالحان و ائمه اطهار میهمان باشند. انشاالله ...

این مصیبت را به خانواده محترم ایشان و جامعه هنرمندان کشور عزیزمان تسلیت می‌گویم و از پروردگار رحمان و رحیم برای بازماندگان صبر جزیل خواهانم.»

علی مرادخانی فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه تهران بود که از مهم‌ترین مسئولیت‌های وی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیر مرکز موسیقی، معاون امور هنری و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. همچنین آن مرحوم تاسیس و مدیریت موزه موسیقی را بر عهده داشت.

علی مرادخانی حدود یک ماه پیش به ویروس کرونا مبتلا و سه هفته در بیمارستان بستری شده بود که بعد از بستری مجدد به جهت عوارض ناشی از بیماری کووید-۱۹ صبح امروز ۱۷ خردادماه دعوت حق را لبیک گفت.