نمایش «جشن بیخودی» به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل کاهانی در تالار انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود. نمایش «شاخه نبات» یک اپرا تئاتر است. در عین حال اثری سرگرم‌کننده و مفرح است. در این نمایش جنبه‌های آموزشی رعایت شده است و برای رده‌های مختلف سنی از جمله نوجوانان مناسب است.

پایگاه خبری تئاتر:  نمایش «جشن بیخودی» به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل کاهانی در تالار انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود.

نمایش اثری تجربه گرا است که با اجرایی متفاوت و جدید در مقابل دیدگان مخاطبان قرار می‌گیرد. مجید یوسفی، سجاد تابش بازیگران این نمایش‌ هستند. همچنین ادیب قربانی (آهنگساز)، مهدی شاه حسینی (مدیر تولید و برنامه ریز)، صالح علوی زاده (دستیار کارگردان)، ارغوان منتظری (نوازنده)، دلارام جهانمهر، مریم کلهر، الهه حیدری، سمیه خواسته، یاس چکاد (هم خوانان)، نغمه ارجمند (عکاس) و امیر قالیچی و مهرانگیز قهرمانی(روابط عمومی) دیگر عوامل اجرایی این اثر هستند.

نمایش «جشن بیخودی» پیش از این توانسته در بخش مسابقه دانشجویی هفدهمین جشنواره تئاتر دانشجویی تندیس بهترین اجرا، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگری مرد را بدست آورد.

«جشن بیخودی» به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل کاهانی از چهارم مهرماه ساعت 20 در تالار انتظامی خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی،‌ بعد از ایرانشهر،‌خیابان شهید موسوی شمالی،ضلع جنوبی باغ هنربه صحنه می رود. علاقمندان می توانند جهت رزرو بلیت این نمایش به سایت تیوال به آدرس اینترنتی www.tiwal.com مراجعه نمایند.

---------

نمایش «شاخه نبات» یک اپرا تئاتر است. در عین حال اثری سرگرم‌کننده و مفرح است. در این نمایش جنبه‌های آموزشی رعایت شده است و برای رده‌های مختلف سنی از جمله نوجوانان مناسب است.

نمایش «شاخه نبات » به نویسندگی و کارگردانی مهدی شمسایی از 4 مهرماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.  

مهدی شمسایی این نمایش را براساس منظومه «موش و گربه» اثر مشهور عبید زاکانی به صحنه می‌برد. فضای نمایش ترکیبی از یک کار مفرح و آموزشی است.  نمایش «شاخه نبات» یک اپرا تئاتر است. در عین حال اثری سرگرم‌کننده و مفرح است.

در این نمایش جنبه‌های آموزشی رعایت شده است و برای رده‌های مختلف سنی از جمله نوجوانان مناسب است. 

این نمایش با یک فضاسازی متفاوت و طراحی نور مناسب روی صحنه تالار وحدت می‌رود.  علاقمندان برای تهیه بلیط می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.