جدول حمایت‌های مصوب کارگروه آسیب‌های کرونا در سینما در ماه‌های فروردین و اردیبهشت منتشر شد.

پایگاه خبری تئاتر: سازمان امور سینمایی و سمعی بصری برای اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ مبلغ ۲۱ میلیارد ۳۸۴ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۱۵۰ ریال شامل ۷ میلیارد و ۶۰۳ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۹۲۰ ریال سهم سینماها و ۱۳ میلیارد و ۷۸۱ میلیون و ۴۲ هزار و ۷۳۰ ریال سهم پنج فیلم اکران نوروزی است که تا هفته آینده به حسابشان واریز می‌شود.

در فروردین ماه نیز مجموعاً ۳۵ میلیارد و ۶۰۱ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۹۷۱ ریال حمایت در نظر گرفته شده است که از این مبلغ ۱۴ میلیارد و ۳۷۷ میلیون و ۶۹۰ هزار و ۳۷۳ ریال سهم سینما و ۲۱ میلیارد و ۲۲۴ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۵۹۸ ریال سهم پنج فیلم اکران نوروزی خواهد بود و تا پایان تیرماه پرداخت خواهد شد.

طبق مصوبه جلسه ۷ بهمن ۹۹ کارگروه کرونا در سینما کمک هزینه اکران (سینما و فیلم) بر مبنای قیمت خالص بلیت هر سینما برای سینمای یک و دو سالن معادل ۲ درصد سالن‌های فعال، سینماهای سه و چهار سالن معادل ۳ درصد سالن‌های فعال و سینماهای پنج سالن معادل ۵ درصد سالن‌های فعال (حداکثر ۵ سالن) تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ در نظر گرفته شد.

حمایت‌های مصوب کارگروه آسیب‌های کرونا در سینما در فروردین ۱۴۰۰ را اینجا و حمایت‌های مصوب این کارگروه در اردیبهشت ۱۴۰۰ را اینجا بخوانید.