داود فتحعلی بیگی، هنرمند با سابقه نمایش‌های ایرانی و دبیر بیست و یکمین جشنواره نمایش‌های آیینی سنتی به تماشای نمایش «خانواده آقای هاشمی» نشست.

پایگاه خبری تئاتر: این هنرمند شامگاه سه شنبه ۲۵ خرداد ماه، با حضور در تماشاخانه «سنگلج» به تماشای نمایش «خانواده آقای هاشمی» نشست.

در پایان این اجرا، هادی عامل بازیگر و تهیه کننده نمایش با قدردانی از فتحعلی‌بیگی به عنوان هنرمند و پژوهشگر نمایش‌های ایرانی گفت: ما جوان‌ترها با خواندن مقاله و دیدن نمایش‌ها و نمایش‌نامه‌های مردی که تمام زندگی خود را صرف نگهداری و گسترش نمایش‌های ایرانی ایرانی کرده است، بیش از پیش با نمایش ایرانی آشنا شدیم و او کسی نیست جز داود فتحعلی‌بیگی.

در ادامه، به دعوت هادی عامل، فتحعلی بیگی روی صحنه رفت و در جملت کوتاهی گفت: گروه تحصیل کرده نمایش با نگاهی تازه و خوب با توجه به داشته‌های گذشته‌ی نمایش‌های ایرانی، اجرایی خوب را به صحنه آورده‌اند و این مردان و زنان آینده‌ی نمایش ایرانی را پر شورتر نگهداری می‌کنند و گسترش می‌دهند .
ساسان مهرپویان، نقال و خیمه شب باز نیز دیگر هنرمندی بود که در همین اجرا به تماشای این اثر نمایشی نشست.

نمایش «خانواده آقای هاشمی» به نویسندگی و کارگردانی علی عامل هاشمی هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹:۱۵ در تماشاخانه «سنگلج» به صحنه می‌رود.