انیمیشن «آراستا» به کارگردانی هدی شاکر با موضوع تاثیر خشونت والدین بر آینده کودکان تولید می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر: انیمیشن «آراستا» به کارگردانی هدی شاکر با موضوع تأثیر خشونت والدین بر آینده کودکان در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید می‌شود.

هدی شاکر درباره تولید انیمیشن «آراستا» توضیح داد: امور اولیه تولید از جمله استوری برد انجام شده و در مرحله آغاز انیمیت هستیم. این انیمیشن در مدت زمان ۵ دقیقه و با استفاده از تکنیک دو بعدی ساخته می‌شود و اگر امور به خوبی پیش رود حدود ۸ ماه دیگر آماده نمایش خواهد شد.

وی درباره موضوع این انیمیشن گفت: همواره دنیای کودکان برای من اهمیت داشته است و معتقدم محیط اطراف فرد در دوران کودکی در تصمیمات آینده او در بزرگسالی تأثیرگذار خواهد بود و باید والدین در تربیت کودکان دقت بیشتری داشته باشند. خشونت والدین یکی از مواردی است که بر آینده کودکان اثر می‌گذارد و با توجه به دغدغه‌ای که داشتم سراغ ساخت «آراستا» با این موضوع رفتم.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: «دختری که از طرف والدین خویش مورد خشونت قرار می‌گیرد به دنیای ذهنی خویش پناه می‌برد.»

به گفته هدی شاکر «آراستا» در زبان ترکی به معنای معصوم است و این انیماتور امور مربوط به کارگردانی، تهیه، استوری برد و … را به صورت تک نفره انجام داده است.