اجرای نمایش «مرگ فروشنده» به کارگردانی نادر برهانی‌مرند به تعویق افتاد.

پایگاه خبری تئاتر:  پیش از این قرار بود این نمایش هفته اول مهر ماه در تالار اصلی تئاتر شهر به صحنه برود، اما حالا قرار است با تاخیر اجرا شود و از نیمه دوم آبان ماه در این تالار به صحنه خواهد رفت.

نادر برهانی‌مرند درباره تاخیر در اجرای نمایشش به ایسنا گفت: آماده سازی این نمایش با سرعت، امکان پذیر نبود. به همین دلیل از مجموعه تئاتر شهر خواهش کردم اجرای ما را قدری به تاخیر بیندازند تا بتوانیم کار قابل دفاعی ارایه دهیم.

او ادامه داد: بر همین اساس قرار شد نمایش ما نیمه دوم آبان ماه بعد از پشت سر گذاشتن دهه اول ماه محرم در تالار اصلی به صحنه برود.

این کارگردان تئاتر همچنین احتمال داد این نمایش که کاری از گروه تئاتر«معاصر» است، با تغییراتی در ترکیب بازیگران به صحنه برود.

برهانی مرند در پایان گفت: همه تلاش ما متمرکز بر این است تا کار آبرومندی ارایه دهیم و امیدوارم نتیجه، قابل قبول باشد.

 «مرگ فروشنده» یا «مرگ دستفروش» که از مشهورترین آثار آرتور میلر نویسنده آمریکایی است، پیش از این سال 1385 با کارگردانی برهانی‌مرند در تالار قشقایی تئاتر شهر به صحنه رفت که پر مخاطب‌ترین نمایش آن سال و همچنین اثر برگزیده از سوی انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر 1386 شد.

در اجرای دوباره این نمایش، بازنویسی متن را نادر برهانی مرند به همراه آرش پارساخو انجام داده و هم اکنون مشغول تمرین نمایش است.