دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران اعلام کرد در این دوره از جشنواره چند جلد کتاب منتشر شده که دانشجویان از مواجهه با این کتاب‌ها شوکه خواهند شد.

پایگاه خبری تئاتر: مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران با اشاره به برگزاری بخش مناطق جشنواره در مرکز تئاتر مولوی، به خبرنگار مهر گفت: بخش مناطق جشنواره بیست و سوم با حضور ۲ اثر از دامغان، ۲ اثر از تبریز، ۱ اثر از شیراز، ۱ اثر از اصفهان و ۱ اثر از بوشهر در مرکز تئاتر مولوی در حال برگزاری است و هر روز یک اثر در سالن اصلی این مجموعه روی صحنه می‌رود.

وی درباره استقبال مخاطبان از اجرای آثار بخش مناطق، افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از آثار شد و در اولین روز پیش فروش بلیت‌ها، همه بلیت‌ها خریداری شدند.

جدی اعلام کرد ۱ یا ۲ اثر بخش مناطق بر اساس رأی و نظر داوران به بخش نهایی بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی راه پیدا می‌کنند.

دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران درباره اینکه آیا در این دوره از جشنواره نیز اثری از استادان دانشگاهی که با حضور دانشجویان تولید شده باشد اجرا خواهد شد یا نه، یادآور شد: در این دوره از جشنواره بخشی با عنوان بخش اساتید یا اجرای استادان نداریم.

وی درباره سرانجام بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره نیز، تأکید کرد: در این دوره تصمیم گرفتیم به جای دعوت از کارهایی که کیفیت لازم را ندارند ۲ تا ۳ کتاب آموزشی با کیفیت را در جشنواره منتشر کنیم.

جدی در پایان سخنان خود تصریح کرد: این چند اثر درخشان که آثار ترجمه‌ای هستند به دانشجویان تئاتر بیشتر از اجرای چند اثر بی‌کیفیت خارجی کمک خواهند کرد. این چند عنوان کتاب آثار جدیدی هستند که دانشجویان از مواجهه با این کتاب‌ها شوکه خواهند شد.