میلاد منصوری با فیلم کوتاه «سربست» و فیلم سینمایی «کولبرف» به نوزدهمین جشنواره‌ ایشیا گلوبال ایتالیا راه پیدا کرد.

پایگاه خبری تئاتر: میلاد منصوری همزمان با ۲ اثر، فیلم کوتاه «سربست» و فیلم سینمایی «کولبرف» به نوزدهمین جشنواره فیلم و موسیقی ایشیا گلوبال ایتالیا راه پیدا کرد.

این جشنواره تابستانه از سال ٢٠٠٣ هرساله در جزیره ایشیا ایتالیا زیر نظر و با حمایت وزارت فرهنگ این کشور برگزار می‌شود.

امسال نوزدهمین دوره این جشنواره از ١٨ الی ٢۵ جولای مصادف با ٢٧ تیر الی ۵ مرداد برگزار و هر ۲ فیلم منصوری به مدت سه روز اکران خواهد شد.

فیلم سینمای «کولبرف» به کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حسینی لرگانی چندی پیش در ۶ بخش از جشنواره فیلم بلغارستان کاندید شد و مهدی رضایی برای فیلمبرداری و زنده‌یاد علی انصاریان برای بازیگری مرد جایزه این جشنواره را از آن خود کردند.

«کولبرف» اولین فیلم بلند منصوری به تازگی در یازده بخش از جشنواره فیلم آمریکای جنوبی نیز کاندید شده و منتظر اعلام نتایج است.

بازیگران فیلم عبارتند از حسین سلیمانی، حسین مهری، دنیز متوسلی، مهتاب ثروتی، چیا بابامیری، علی فراستی، آرتین امجدی، پیام احمدی‌نیا و زنده‌یاد علی انصاریان.

همچنین فیلم کوتاه «سربست» به نویسندگی و کارگردانی میلاد منصوری تاکنون در چندین جشنواره بین‌المللی شرکت کرده و تاکنون عقاب طلایی سینماتوگراف آسیا، جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره بلغارستان و جایزه سه بخش کارگردانی، تهیه‌کنندگی و فیلمبرداری را از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستقل برزیل دریافت کرده است. این فیلم به تازگی در ۹ بخش نامزد دریافت جایزه از جشنواره‌ آمریکای جنوبی شده است.

پخش بین‌المللی هر ۲ فیلم به عهده‌ی سولماز اعتماد است. عکاس کیمیا پوراحمد و آوا فیاض روابط عمومی پروژه هستند.