محسن علی اکبری تهیه‌کننده تلویزیون با اشاره به وضعیت جسمانی محمد کاسبی که در بیمارستان بستری شده است بیان کرد او عمل جراحی سختی را پشت سر گذاشته و اکنون حالش خوب است.

پایگاه خبری تئاتر: محسن علی اکبری تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره وضعیت محمد کاسبی بازیگر باسابقه که به تازگی در بیمارستان بستری شده است بیان کرد: آقای کاسبی بازیگر شناخته شده و محبوب به تازگی در بیمارستان بستری شد، اما اکنون وضعیت خوبی دارد. من به نمایندگی از موسسه هنرمندان پیشکسوت به عیادت آقای کاسبی رفتم و جویای حال وی شدم.

وی با اشاره به مشکلات جسمانی کاسبی عنوان کرد: آقای کاسبی از ناحیه کمر و ستون فقرات دچار مشکل شده بودند و همچنین از مشکل گرفتگی عروق قلب هم برخوردار بود اما نتوانسته بود عمل انجام دهد همزمان با این مسائل دچار خونریزی معده شد و به همین دلیل در بیمارستان بستری شد.

این تهیه‌کننده تلویزیون با اشاره به اینکه کاسبی عمل‌هایی برای خونریزی معده و ستون فقرات داشته است، گفت: با توجه به وضعیتی که محمد کاسبی داشت و با تشخیص رییس بیمارستان بستری و عمل بسیار سختی را پشت سر گذراند.

علی اکبری با اشاره به نظر پزشکان درباره وضعیت او بیان کرد: محمد کاسبی به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار در سینما و تلویزیون شناخته می‌شود و وضعیت سلامتی او برای پزشکان نیز مهم بود.

وی درباره وضعیت فعلی این بازیگر توضیح داد: او جمعه چهارم تیر از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شد و حالش خوب است، تیم پزشکی هم از وضعیت او راضی بود و حداکثر طی همین امروز و فردا از بیمارستان مرخص می‌شود.