«دنا تارفی» دبیر جشنواره تئاتر کافه‌ای اتفاق، از برگزاری دوره دوم این رویداد در نیمه دوم شهریور ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: «دنا تارفی» دبیر جشنواره تئاتر کافه‌ای اتفاق، با بیان اینکه دومین دوره جشنواره تئاتر کافه‌ای اتفاق نیمه دوم شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این جشنواره به صورت مستقل و با اهداف زیر برگزار می‌شود:

_ رونق و حمایت دوباره برای اجرای تئاتر و ساختن فضایی متناسب با شرایط حال جامعه

-آشنایی و شناخت بیشتر با مقوله تئاتر محیطی

-آشنایی و رونق بیشتر نمایش‌های سنتی ایرانی

- حمایت از اشکال و گونه‌های نو در تئاتر معاصر و ایجاد فضایی مناسب برای به ثمر نشستن ایده‌های تازه، با تکیه بر گسترش اجراهای تئاتری و ترویج فرهنگ نمایش‌های ایرانی، برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این جشنواره در سه بخش: تئاتر محیطی کافه اتفاق، اتفاقِ امیر معبد و اتفاقِ داوود فتحعلی‌بیگی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: هر سه بخش جشنواره به صورت رقابتی برگزار می‌گردد و در نهایت دو اثر به عنوان «اثر برتر و برگزیده» توسط هیئت داوران انتخاب می‌شود و جوایزی به گروه‌ها اعم از نقدی و غیر نقدی تقدیم می‌شود. اثر برتر بخش امیر معبد، هم به بخش کافه‌ای چهارمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش معرفی می‌شود.

دبیر جشنواره تئاتر کافه‌ای اتفاق گفت: علاقه‌مندان می‌توانند به وبسایت جشنواره به آدرس: etefagh-ctf.ir مراجعه کنند و ضمن مطالعه ی فراخوان، فرم ثبت نام را نیز دریافت کنند.

از متقاضیان شرکت در این مسابقه تقاضا می‌شود که ابتدا فرم مربوطه را، تکمیل و سپس با پیوست کردن فیلم آثار خود به آدرس پست الکترونیکی جشنواره etefagh.ctf@gmail.com، و یا بصورت پست به نشانی تهران خیابان انقلاب. خیابان فخررازی. کوچه انوری پلاک ۲۹ / کدپستی ۱۳۱۴۸۵۳۱۱، برای این جشنواره ارسال کنند.

آثار متقاضیانی که فرم شرکت در مسابقه را پر نکرده باشند از فرآیند مسابقه کنار گذاشته می‌شوند.

مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر کافه‌ای اتفاق اول مرداد ماه ۱۴۰۰ است.