مسعود موسوی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای نمایش «ایزوله» بعد از یافتن تهیه‌کننده مناسب از واکسینه نشدن هنرمندان تئاتر و از بین رفتن تعدادی از آن‌ها براثر بیماری کرونا گلایه کرد.

پایگاه خبری تئاتر: مسعود موسوی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره تازه‌ترین فعالیت‌هایش گفت: به تازگی نمایشنامه‌ای را با عنوان «ایزوله» نوشته‌ام که موافقت شورای ارزشیابی و نظارت را هم گرفته است اما برای تولید آن به دنبال تهیه کننده هستم.

وی ادامه داد: نمایش با مجموعه‌ای از گروه بازیگران نمایش‌های «اکتبر ۱۹۴۲، پاریس» و «دست‌های آلوده» به صحنه خواهد رفت اما از آنجا که این روزها آثاری که به صحنه می‌روند تحت تاثیر شرایط کرونایی قرار دارند و دیگر اینکه این نمایش از نظر خودم کاری به شدت جدی و پرمحتوا است و باید با آرامش کامل مالی به دنبال کارگردانی آن بروم برای تولید آن به تهیه کننده نیازمند هستم.

کارگردان نمایش «به دهکده جهانی خوش آمدی پینوکیو» یادآور شد: قبلاً عنوان کرده بودم که نمایش «دست‌های آلوده» دست‌گرمی من برای اجرای «ایزوله» است و می‌خواهم از تجربیاتم در آن نمایش برای این کار استفاده کنم.

موسوی درباره داستان نمایش توضیح داد: داستان از این قرار است که مردم یک کشور پشت در اتاق رئیس جمهور تجمع کرده‌اند و قصد دارند او را از قدرت ساقط کنند و اعتراضشان هم به این است که چرا او به قول‌هایی که داده عمل نکرده است.

وی در پایان صحبت‌هایش با گلایه از اینکه شرایط مناسبی برای واکسینه کردن هنرمندان به وجود نمی‌آید، گفت: چرا خانه تئاتر شرایطی برای واکسن زدن هنرمندان فراهم نمی‌کند. ما تا کی قرار است آنقدر کشته بدهیم و کسی هم به فکر نباشد. هنرمندان ما شرایط نامناسبی دارند و بسیار بیشتر از بقیه مردم در معرض ابتلا به بیماری قرار می‌گیرند اما کسی به فکرشان نیست و فقط منتظر هستند تا از بین بروند و بعد برایشان در قطعه هنرمندان قبری در نظر بگیرند. همه فعالیت‌های تئاتری که ۲ سال است تعطیل شده و هنرمندان تئاتر ما اکثراً بیکار و پول هستند پس حداقل به آنها واکسن بزنید تا کمی خیالشان راحت شود.


منبع: خبرگزاری مهر