فیلم سینمایی «عنکبوت» که پس از کش و قوس هایی پروانه نمایش گرفته است، آماده اکران در اواخر تابستان است.

پایگاه خبری تئاتر: در حالی که فیلم های مختلف خود را برای اکران در روزهای بازگشت رونق به سینماها آماده می کنند به نظر می رسد نمایش فیلم هایی که در سال های گذشته به دلایلی اکران آنها با مانع رو به رو شده است نیز می توانند گزینه های مناسبی برای رفتن روی پرده باشند.

در این میان فیلم «عنکبوت» ساخته ابراهیم ایرج زاد که به دلیل سوژه حساس آن در جشنواره ملی فیلم فجر نیز مورد بی مهری قرار گرفت، می تواند به عنوان گزینه برنامه آینده اکران سینماها باشد. بر اساس روند واکسیناسیون مردم به نظر می رسد تا اواخر تابستان شرایط سینماها نیز بهتر شود و اکران چند فیلم که بتواند مخاطب را با سینما آشتی دهد می تواند مشکلات فعلی سینماها را مرتفع کند.

فیلم سینمایی عنکبوت

فیلم سینمایی «عنکبوت» که چندی پیش پروانه نمایش هم گرفته است، داستانی جنایی با رگه‌های پررنگ اجتماعی دارد و روایت مردی است که می‌خواست ریشه فساد را بخشکاند.

«عنکبوت» درباره سعید حنایی یکی از قاتلان زنجیره‌ای دهه هفتاد است که در شهر مشهد چندین زن خیابانی را به قتل رساند. حنایی کارگری ساده بود که همراه خانواده‌اش در خانه‌ای در منطقه فقیرنشین مشهد زندگی می‌کرد.

محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان بخش، ماهور الوند، گلنوش قهرمانی، علی باقری، مهدی حسینی نیا، حمیدرضا هدایتی راد، جواد یحیوی، آتیه جاوید، مهدخت مولایی، سحر عبدالهی، نیوشا علیپور، یوسف خسروی، حمید حاجی‌محمدزاده، میثم دامن‌زه، داود ذاکری و با حضور فرید سجادی حسینی از جمله بازیگران «عنکبوت» هستند.

این فیلم به نویسندگی اکتای براهنی و کارگردانی ابراهیم ایرج زاد و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی است.