جداول نهایی و زمان بندی اجرای آثار در دو بخش صحنه ای و تجربه های اجرای بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران منتشر و اعلام شد.

پایگاه خبری تئاتر: اجراهای بخش صحنه‌ای و تجربه‌های اجرا در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی از امروز جمعه ۱۱تیر آغاز می شود.

این اجراها که تا شنبه ۱۹تیر ادامه خواهد داشت، در تالار مولوی(سالن اصلی‌وسالن‌کوچک)، تماشاخانه‌ایرانشهر(سالن‌استاد‌سمندریان)، خانه‌هنرمندان‌ایران(سالن‌استاد‌انتظامی)، عمارت نوفل‌لوشاتو و عمارت روبرو و همچنین محوطه های عمومی میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی است.

بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی

 

بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی

برنامه روز اول اجرای دو بخش جشنواره تئاتر دانشگاهی اعلام شد

در اولین روز از اجرای بخش صحنه‌ای بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی امروز(جمعه ۱۱ تیر) نمایش‌های «ریچارد سوم» به کارگردانی مهدی بختیاری در سالن اصلی تالار مولوی در سانس‌های ۱۶:۰۰ و ۱۹:۰۰، «شب شک» به کارگردانی امیرحسین بریمانی در سالن کوچک تالار مولوی از ساعت ۱۷:۳۰ و«پایین سمت» به کارگردانی هادی محرابی در سانس‌های ۱۶:۰۰ و ۱۷:۳۰ در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می‌شوند.

در این روز از جشنواره همچنین نمایش «همانند» به کارگردانی فرزانه جعفرنیا از ساعت ۲۱:۰۰ در پلتفرم عمارت رو به رو در بخش تجربه های اجرا میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی است. 

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری سید مجتبی جدی و به همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در بخش‌های صحنه، مناطق، تجربه‌های اجرا، پژوهش(جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه‌نویسی(جایزه اکبر رادی)، ترجمه( جایزه دکتر محمدرضا خاکی)، بین‌الملل، اساتید، جشنواره جشنواره‌ها ، رادیو تئاتر، ماکت صحنه، عکس، پوستر، کارگاه‌ها و درس گفتارها در حال برگزاری است.

علاقه مندان به تماشای آثار این رویداد جهت رزرو و تهیه بلیت می توانند به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند