پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌ رودخانه «۱۵th River Film Festival» در کشور ایتالیا به مستند کوتاه «جایی که قصه‌ای ندارد» جایزه داد.

پایگاه خبری تئاتر: در این دوره از جشنواره «جایی که قصه‌ای ندارد» ساخته میترا روحی‌منش به نمایندگی از ایران حضور داشت و جایزه بهترین مستند GOLDEN RIVER (مجسمه شیشه‌ای مورانو ساخته شده توسط هنرمند ونیزی) را از آن خود کرد.

پانزدهمین جشنواره فیلم رودخانه یک جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه است که از ۱ تا ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۱ در Padova (ایتالیا) برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان مستند کوتاه « جایی که قصه ندارد» آمده است: دهکده‌ای محروم و باستانی است که ساکنین آن گذشته را در امروز زندگی می‌کنند. اما دولت تصمیم گرفته آنها را به نقطه دیگری منتقل کند، اما آنها با تمام رنج‌ها، زمین و خاک خود را دوست دارند و برای ماندن و زندگی در روستای اجداد خود می‌جنگند.

میترا روحی منش تهیه‌کننده سینمای مستند است و در کارنامه ساخت مجموعه سریال های «تاج زاگرس»، «در قلب کومش» ،«رویای کارمانیا» را تهیه کرده است. وی دانش آموخته سینما از سوئد و عضو انجمن تهیه کنندگان سینمای ایران است.

در مستند کوتاه «جایی که قصه ندارد» میترا روحی منش، تهیه‌کننده و کارگردان است، تمنا رستگار به عنوان محقق، مهدی خلیلی مدیر تولید، محمد رضایی فیلمبردار، علی دنیوی ساروی تدوینگر، میثاق مدانلو صدابردار، رامین ابوالصدق صداگذار، حسن جعفری برنامه ریز همکاری داشته‌اند.