مهلت ارسال آثار به بخش سمینار، معرکه‌ها، آیین‌ها و بازی‌های نمایشی، جوانه‌های نمایش ایرانی (ویژه کودک و نوجوان) بیستمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی تمدید شد.

پایگاه خبری تئاتر: مهلت ارسال آثار به بخش سمینار (یادواره زنده یاد استاد جلال ستاری)، معرکه‌ها، آیین‌ها و بازی‌های نمایشی (یادواره زنده یاد استاد محمود استاد محمد) و جوانه‌های نمایش ایرانی (ویژه کودک و نوجوان)– (بخش ویژه استاد هنگامه مفید) بیستمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی از زمان مقرر به مدت یک هفته تمدید شد.

مهلت ارسال آثار به بخش سمینار (یادواره زنده یاد استاد جلال ستاری) بیستمین جشنواره نمایش‌های آئینی و سنتی که در فراخوان این رویداد تا 15 مرداد ماه اعلام شده بود تا 22 مرداد ماه تمدید شد.

در فراخوان این دوره از جشنواره زمان ارسال آثار به بخش جوانه‌های نمایش ایرانی (ویژه کودک و نوجوان)– (بخش ویژه استاد هنگامه مفید) تا 16 مرداد ماه تعیین شده بود که این مهلت تا 23 مرداد ماه تمدید شد.

همچنین مهلت ارسال آثار به بخش معرکه‌ها، آیین‌ها و بازی‌های نمایشی (یادواره زنده یاد استاد محمود استاد محمد) بیستمین جشنواره نمایش‌های آئینی سنتی در فراخوان جشنواره تا 18 مرداد ماه اعلام شده بود که این زمان تا 25 مرداد ماه تمدید شد.

متقاضیان سه بخش یاد شده لازم است تا تاریخ مقرر با مراجعه به بخش ویژه بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی بر تارنمای ایران تئاتر نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و بارگذاری مدارک لازم اقدام کنند