بنیاد سینمایی فارابی عنوان کرد که نمایش فیلم سینمایی «رستاخیز» در پلتفرم‌های داخلی و خارجی همواره مطالبه ما بوده است.

پایگاه خبری تئاتر: در پی اظهارات تقی علیقلی‌زاده تهیه‌کننده فیلم سینمایی «رستاخیز» در یک گفتگوی زنده اینستاگرامی ،بنیاد سینمایی فارابی به عنوان یکی از مالکان این فیلم به سخنان این تهیه‌کننده واکنش نشان داد.

در توضیحات فارابی آمده است:

«نمایش فیلم رستاخیز مطالبه فارابی بوده است

پیرو گفتگوی زنده (اینستاگرامی) خانم زهرا منصوری با آقای تقی علی‌قلی‌زاده تهیه کننده فیلم «رستاخیز» در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ و متن منتشر شده در آن خبرگزاری مورخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ با تیتر؛ «گفت‌وگوی صریح مهر با تهیه کننده فیلم: رستاخیز را آتش نزدیم / کارشکنی دولت در اکران / رئیسی فیلم را دید؛» روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی توضیحات زیر را ضروری می‌داند:

۱) نمایش فیلم رستاخیز توسط سامانه‌های نمایش آنلاین فیلم در داخل کشور و در پلتفرم‌های جهانی، همواره مطالبه بنیاد سینمایی فارابی بوده است، در حالی که به رغم سرقت فیلم و گذشت چند سال، اقدامی درخور از سوی تهیه کننده فیلم انجام نشده است.

۲) اظهارات تهیه کننده فیلم، مغایر مذاکرات و مکاتباتی است که برخی از آن‌ها (به عنوان سند) در این مجال منتشر می‌گردد. بدیهی است مطالعه ادعاها و اظهارات وی و مقایسه آن با محتوای اسناد مکتوب، تناقض در ادعاهای مطروحه را روشن می‌سازد.

بنیاد فارابی به ضمیمه این توضیحات «این اسناد» را منتشر کرده است.

 


منبع: خبرگزاری مهر