علی نصیریان با تاکید بر لزوم مراقبت از مردم در برابر ویروس کرونا، آرزو دارد که با تلاشی مضاعف، فرد فرد ملت هر چه زودتر در برابر این ویروس واکسینه شوند.

پایگاه خبری تئاتر: این هنرمند پیشکسوت که چندی پیش یکی از اقوام خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست داده است، درباره ضرورت واکسیناسیون برای بعضی از مشاغل پرخطر مانند پروژه‌های هنری  می‌گوید: نمی‌گویم هنرمندان تافته جدابافته‌اند و باید امتیاز خاصی برای آنان قائل شوند، واقعا امیدوارم همه مردم هر چه زودتر واکسینه شوند. فقط مساله اینجاست که بعضی مشاغل خطرات بیشتری دارند، مانند همین پروژه‌های هنری که اگر لطفی شود و این بچه‌ها را زودتر واکسینه کنند، شخصا ممنون خواهم شد.

نصیریان ادامه می‌دهد: من هم چندی پیش واکسن کرونا را دریافت کردم. قرار بود برای حضور در پروژه‌ای به شمال بروم و به همین دلیل دو نوبت واکسن خود را دریافت کردم اما می‌دانم که همچنان باید مراقبت کرد و واکسینه شدن به معنای قطع مراقبت‌ها نیست.

این هنرمند باسابقه خاطرنشان می‌کند: باز هم تاکید می‌کنم که وقتی از اولویت واکسیناسیون برای هنرمندان صحبت می‌کنیم، به معنای این نیست که آنان امتیاز ویژه‌ای دارند بلکه به خاطر ویژگی کارشان است که در معرض خطرات بیشتری قرار می‌گیرند. پروژه های هنری معمولا پر جمیعت هستند و در میان آنان بازیگران، نمی‌توانند ماسک بزنند یا فاصله زیادی را رعایت کنند. از این جهت است که درخواست می‌کنیم زودتر از آنان مراقبت شود تا در امنیت بیشتری به فعالیت خود ادامه بدهند.

او اضافه می‌کند: درست است که هنرمندان برای حضور در پروژه‌های هنری تست کرونا می‌دهند ولی این آزمایش ضمانتی نیست که بعدا درگیر نشوند. به همین دلیل است که می‌گوییم واکسینه کردن کمک می‌کند که هم بچه‌های هنری بتوانند به کار و فعالیت خود ادامه بدهند و هم از خطرات کرونا دور شوند.

او که چندی پیش گفته بود کمی ناخوش احوال است، درباره حال و روز این روزهای خود توضیح می‌دهد: خدا را شکر حالم خوب است و کسالتی ندارم ولی چند روز پیش یکی از اقوامم را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادم و به همین دلیل بسیار غمگین بودم.

نصیریان در پایان آرزو می‌کند با تلاشی مضاعف و بیش از اندازه، فرد فرد مردم واکسینه شوند تا این بلای مهیب از آنان دور بماند.


منبع: خبرگزاری ایسنا
نویسنده: ندا آل طیب