جمعه یازدهم مهر ماه و در نخستین روز از برگزاری سومین دوره جشنواره تئاتر شهر، 8 نمایش در بخش های صحنه ای و باران، کودک و نوجوان و نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی اجرا می شود.

پایگاه خبری تئاتر: در بخش صحنه ای و باران، نمایش  "ایستادن بر فراز یک اتفاق"  به کارگردانی روزبه اختری و نویسندگی سید علی نوریان، در دو سانس 18 و 20 در سالن مهر حوزه هنری به روی صحنه خواهد رفت.

در ادامه همین بخش در سانس های 17 و 19 "بی خانمان" به کارگردانی فاطمه عرب کرمانی و نویسندگی دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی، در سالن ماه حوزه هنری اجرا می شود.

از نمایش های بخش صحنه ای و باران در سانس های 17 و 19 "مسواکمندان" به نویسندگی و  کارگردانی سید رضا خاتمی در سالن اصلی تالار محراب و در دو سانس 16 و 18 "چهار نمایش منتشر نشده از مهران صوفی" به نویسندگی و کارگردانی میلاد محمدی در سالن کوچک تالار محراب به روی صحنه می رود.

جمعه یازدهم مهر ماه و در نخستین روز از برگزاری سومین جشنواره تئاتر شهر، در بخش کودک و نوجوان نمایش "زال و سیمرغ" به نویسندگی و  کارگردانی مهتاب ناصری، سانس های  16 و 18 در خانه فرهنگ فدک نمایش داده می شود.

از همین بخش نیز نمایش "ملا محمدجان" از عماد رسولی و نوشته احمد عطایی، در دو سانس 16 و 18:30 در سالن فرهنگ فرهنگسرای خاوران اجرا خواهد شد.

در بخش نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی نیز، در سانس 17 "جهانباز" نوشته علی میرزاعمادی  و کارگردانی کرامت رودساز و در سانس 19  "سپاسگزارم درخت گلابی" به نویسندگی و کارگردانی پویا پیر حسین لو در فرهنگسرای سرو خوانش می شود.

سومین دوره جشنواره تئاتر شهر از یازدهم تا هجدهم مهر ماه در مراکز فرهنگی و فرهنگسراهای تهران برگزار خواهد شد.