شهرام کرمی دبیر سومین جشنواره تئاتر شهر طی پیامی از پیام دهکردی دبیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان قدردانی کرد

پایگاه خبری تئاتر:  این پیام به شرح زیر می باشد:

به نام خداوند دوستدار بچه‌ها

چند سالی است که به حکم وظیفه‌ای که همه ما در قبال هنر و هنرمندان داریم مسئولیت چند جشنواره تئاتر بر دوش من بوده است. اجرای هر کار و جشنواره‌ای سخت است و انرژی و توان زیادی می‌خواهد. باید اعتراف کنم در همه این سال‌ها همراهی هنرمندان و کمک آنها مهم‌ترین انگیزه من برای کارم بوده است. وقتی به این فکر کنی که وظیفه‌ای در قبال هنر و مردم خود داریم تلاش و انگیزه زیادی خواهیم داشت. کار و عمل ما برای رضایت خداوند متعال است.  شک ندارم با لبخند شیرین بچه‌ها خداوند رحمان هم از ما راضی خواهد بود. جشنواره تئاتر کودک و نوجوان که چند سال مسئولیت آن را بر عهده داشتم برای من فرصت و توفیق زیادی داشت. تلاش هنرمندان و لطف و همراهی مسئولان در برگزاری این رویداد در شهر همدان خاطره‌های شیرین و لبخند مهربانی بچه‌ها را به من هدیه داد که هیچ وقت فراموش نخواهم کرد.

خوشحال و امیدوارم که پیام دهکردی با تلاش و جدیت زیاد برای بچه‌های ایران و برگزاری بیست ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان کار می‌کند. باور دارم این جشنواره بهتر از همیشه برگزار خواهد شد. آرزو دارم تلاش‌های پیام دهکردی که برای انجام این کار بزرگ هنرمندانه و با شوق چند ماه است که زحمت می‌کشد به بار بنشیند. و این نوید را به پیام دهکردی هنرمند خوب تئاتر می‌دهم که لبخند رضایت بچه‌هایی که در این چند روز جشنواره خواهی دید بیشتر از هر چیز در این دنیا ارزش دارد. وقتی بشود بچه‌ها را راضی کرد رضایت خداوند را کسب کرده‌ایم.

پیام دهکردی عزیز، پیام مهربانی تو در تبریک و همراهی برای برگزاری سومین جشنواره تئاتر شهر شور و شوق زیادی به من داد. در آستانه روز جهانی کودک برگزاری باشکوه بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را به شما و هنرمندان و مسئولان دلسوز و همراه شهر همدان و بچه‌های ایران زمین تبریک می‌گویم.  

شهرام کرمی

دبیر سومین جشنواره تئاتر شهر