تینو صالحی از اجرای نمایش «تختی» در آینده ای نزدیک در مجموعه تئاتر شهر خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: تینو صالحی بازیگر و کارگردان تئاتر درباره فعالیت‌های اخیرش گفت: مشغول بازی در نمایش «غلامرضا لبخندی» بودم که به دلیل قرمز شدن وضعیت تهران نمایش بعد از تنها ۳ اجرا متوقف شد و فعلاً هم این تعطیلی ادامه دارد. تماشاخانه ایرانشهر به گروه اعلام کرده هر زمان وضعیت تهران به حالت نارنجی درآید می‌توانیم اجرا را از سر بگیریم از رو فعلاً منتظر بهبود شرایط هستیم.

وی ادامه داد: به عنوان کارگردان نیز ۲ نمایش برای اجرا در تئاترشهر و سنگلج پیشنهاد دادم. از مدتی قبل نمایش «تختی» را برای اجرا در تئاترشهر ارائه دادم که زمان اجرایش مشخص نیست چون کارهای عقب افتاده زیادی در نوبت اجرا هستند و باید دید با بهبود شرایط وضعیت جدول اجراها به چه شکل خواهد بود.

صالحی درباره مضمون نمایش یادآور شد: این نمایشنامه را نمی‌توان اثری زندگینامه‌ای درباره غلامرضا تختی به حساب آورد بلکه با داستانی خیالی درباره یک قهرمان روبرو هستیم که حتی می‌تواند تختی هم نباشد و درباره این است که چطور آدم‌ها در مقطعی یک سری از افراد را به قهرمان تبدیل می‌کنند و بعد از آنها انتظاراتی غیرواقعی دارند و خودشان را مجاز می‌دانند که در زندگی شخصی شان دخالت کنند.

بازیگر نمایش «سگک» در پایان درباره دیگر فعالیت‌هایش عنوان کرد: قصد دارم نمایشی با عنوان «کلفت ها» را که یک نمایش کمدی ایرانی است در تماشاخانه سنگلج به صحنه ببرم که زمان اجرای آن به سال آینده موکول شده است. همچنین نزدیک به ۷ ماه درگیر بازی در سریال «میدان سرخ» بودم که قرار است از جمعه ۲۶ شهریور ماه در شبکه نمایش خانگی عرضه شود.


منبع: خبرگزاری مهر
نویسنده: آروین موذن زاده