نمایش «یک ساعت در سن پیر» به کارگردانی شاهرخ دریانورد این روزها در تماشاخانه هیلاج روی صحنه است.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «یک ساعت در سن پیر» به نویسندگی فیروزه اصفهانی زاده و طراحی و کارگردان شاهرخ دریانورد اجرای خود را از ۱۵ شهریور در تماشاخانه هیلاج آغاز کرده و تا ۵ مهرماه روی صحنه خواهد بود.

این اثر نمایشی برداشتی آزاد از نمایشنامه «مامورهای اعدام» اثر مارتین مک دونا است که در اجرا مکان وقوع رخدادها از لندن به جزیره سن پیر در نزدیکی کانادا برده شده و تغییراتی نیز در درام و شخصیت ها صورت گرفته است.

داستان نمایش درباره مامور اعدامی به نام هری وِید است که به کارش افتخار می کند. البته چندسالی است که قانون اعدام با صندلی الکتریکی از قوانین این کشور حذف شده است. شبی یک پسر جنوب شهری به خانه هری می آید تا بابت اتفاقی که شب قبل افتاده از او عذرخواهی کند اما در همین شب دختر هری گم می شود و او به این پسر مظنون شده و او را دستگیر می کند. در نهایت این پسر را بیگناه اعدام می کنند در حالی که مشخص می شود دختر هری دزدیده نشده و خودش از خانه بیرون رفته است ...

شایان ‌فصیح ‌زاده، فهیمه شایان فر، شاهرخ دریانورد، عسل کلهور، شایان معماری، رضا شریف کاظمی، ماهان ترابی، سام عبادی، ساحل ‌شفیعی، ‌مهریار ارمغان سلطانی بازیگران این اثر نمایشی هستند که تا ۵ مهر هرشب ساعت ۲۰ روی صحنه می رود.