از تاریخ 15 مهر ماه دو نمایش «روز ناشنوا» در ساعت 17:30 و «مکاشفات راسکلنیکف با آر. جی. دیو در گالری دوزخ» در ساعت 21:00 در تماشاخانه آو روی صحنه می رود.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش « روز ناشنوا » به بازیگری و کارگردانی آرزو منفرد و نویسندگی لزلی آیوازیان و کاری از گروه لیونا است. این نمایش در اختتامیه چهارمین فستیوال منوليو حضور داشته و بلیت فروشی آن  به نفع بچه های ناشنوا انجام می گیرد. مارتین شمعون پور، مریم رحیم آبادی و بهرنگ رجبی از دیگر عوامل این اجرا هستند.

در نمایش «مکاشفات راسکلنیکف» در واقع خط داستانی و شخصیت اصلی رمان یعنی راسکولنیکف از داستان داستایوفسکی گرفته شده است اما خود قصه اصلی و حال و هوای آن به تعریف پیمان مجیدی نویسنده نمایشنامه متفاوت شده است. وقایع داستان نیز در نیویورک و فضایی مدرن رخ می دهد و حسام منظور، رامین سیار دشتی، محمدرضا علی اکبری و روژین رحیمی در این اجرا به ایفای نقش می پردازند.

همچنین نمایش «اُدلو» که برداشتی از اتللو شکسپیر به کارگردانی امیر افشاری و بازنویسی و دراماتورژی سهیل اعرابی و امیر افشاری است از ابتدای مهرماه ساعت 19 روی صحنه رفته است و تا 21 مهرماه اجرایش ادامه خواهد داشت.