نمایش «عصر طویلگی» نوشته علیرضا غفاری و کارگردانی عماد سالکی از هجدهم مهر اجراهای خود را در سالن انتظامی آغاز می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «عصر طویلگی» به کارگردانی عماد سالکی از هجدهم مهر در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان به صحنه می‌رود. نمایشنامه این اثر به قلم علیرضا غفاری به رشته تحریر درآمده است.

این اثر نمایشی که تولید تازه آکادمی هنرهای نمایشی سولو است با کارگردانی عماد سالکی بازیگر تئاتر و طراح که قریب به ۲ دهه در این حوزه حضور فعال داشته با بهره‌گیری از هنرمندان تئاتر و نیز هنرجویان جوان آکادمی «سولو»، با حفظ استمرار تمرینات در سخت‌ترین شرایط کرونایی آماده اجرا شده است.

«عصر طویلگی» نمایشی‌ است مبتنی بر محتوی و دارای لایه‌های قابل تامل اجتماعی که با تکیه بر درون‌مایه فلسفی اثر، رویکرد بیرونی‌اش بر قالبی فرم‌گرا و نمادگرا تمایل دارد. در تولید این نمایش امیرکاوه آهنین‌جان کارگردان و بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما و نادیا حسام طراح و مدیر آکادمی تئاتر «سولو» در مقام مشاور کارگردان، پروژه را همراهی می‌کنند.

با رونمایی از پوسترِ کار که طرح و اجرایی‌ است از امیر بالایی، پیش فروش اینترنتی این نمایش از روز شنبه دهم مهر آغاز و خرید برای علاقه‌مندان و دوستداران تئاتر از این تاریخ امکانپذیر شده است.

در این نمایش بازیگران به ترتیب ایفای نقش علیرضا مویدی، سامان کرمی، امید غلامی، حامد شمسه، علی صحراگرد، شهین انصاری، گلاره اکبری، رضا کریمی، یاسمن حسن زاده، مهناز نوروزی، امیرحسین ذوالقدر، روژین قنواتی هستند.

عوامل اجرایی نمایش عبارتند از دراماتورژ آرش پارساخو، طراح صحنه، لباس و گریم: نادیا حسام، طراح پوستر و بروشور: امیر بالایی، دستیارکارگردان: زهرا رشنین، مدیر روابط عمومی: محمد وفایی، مشاور رسانه‌ای: تهمینه لک، عکاس: شهریار اکبریه.

«عصر طویلگی» از یکشنبه ١٨ مهر هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ١٨ (۶ عصر) در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود.