فیلم سینمایی «دختری با لباس ارغوانی» به کارگردانی خداداد جلالی به زودی مقابل دوربین می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: فیلم سینمایی «دختری با لباس ارغوانی» به نویسندگی و کارگردانی خداداد جلالی این روزها در مراحل پایانی پیش تولید قرار دارد و با انتخاب کامل بازیگران بزودی مقابل دوربین خواهد رفت. پس از قطعی شدن حضور محمدرضا فروتن و سمانه نصری، به تازگی بازیگرانی نظیر میترا حجار، علیرضا استادی، فرهاد طوفان و مریم نعمتی‌نیا، (با معرفی) مصطفی راغب، خواننده جوان موسیقی پاپ نیز به این فیلم عاشقانه پیوسته‌اند.
روز چهارشنبه (۱۴ مهر ماه) تست گریم بازیگران توسط مهری شیرازی - که به تازگی به پروژه ملحق شده - انجام می‌شود. ظرف چند روز آتی چند چهره شناخته شده دیگر نیز به این فیلم اضافه خواهند شد.
در خلاصه داستان «دختری با لباس ارغوانی» آمده: اتوبوسی که به سوی مقصدی نامعلوم در حال حرکت است و در بین راه مسافرانی را با خود همراه می‌کند. هر یک از مسافران در زمانی نامعلوم داستانی مشترک دارند و در حین سفر با روایتی مواجه می‌شویم که گویا برای تمام شخصیت‌ها آشناست... .
عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارت هستند از: نویسنده و کارگردان: خداداد جلالی، تهیه‌کننده: محمد نشاط، مدیر تولید: مجید منفرد، مدیر پروژه: مهران قدکچیان، مدیر فیلمبرداری: شاهین طوفان، صدابردار: عباس رستگاری‌پور، طراح گریم: مهری شیرازی، طراح موسیقی متن: داریوش تقی‌پور، طراح حرکات موزون: زهرا شعبان‌نژاد، طراح صحنه و لباس: اسماعیل مقصودی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: حسین پوراسماعیلی، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: جاودان زرین، دستیار دوم کارگردان: سمیه سنقری، دستیار برنامه‌ریز: یگانه منفرد، مدیر تدارکات: مهدی شاهمرادی، مجری طرح: موسسه هزاره هنر هفتم.