نمایش «هام» به کارگردانی حسام شریفی به زودی در تالار حافظ به اجرا در خواهد آمد.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «هام» به نویسندگی عباس عبدالله زاده و کارگردانی حسام شریفی به زودی در تالار حافظ به صحنه خواهد رفت.

به گفته حسام شریفی این اثر نمایشی پس از گذشت یک سال تمرین در شرایط سخت فراگیری ویروس کرونا آماده اجرا شده است.

وی با توضیح اینکه متوقف شدن چند باره تمرین این نمایش روند شکل گیری و آماده سازی را کند کرده است و گروه مجبور به تغییر چندباره در گروه بازیگران شده‌اند در ادامه با اشاره به همت و تلاش تمامی افراد گروه و حمایت برخی از دلسوزان عرصه هنر از این پروژه عنوان کرد: نمایش «هام» با شعار تئاتر همیشه زنده است خود را برای چالشی سخت آماده کرده است. این نمایش در زمان فراگیری ویروس کرونا با رعایت تمامی پروتکل‌ها در مسیر تکامل خود حرکت و اکنون آماده ارائه به مخاطبان است.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: «هام» درباره زنی است پاکدامن که در شهری زندگی می‌کند که مردمش توسط شیطان و سربازانش به گمراهی کشیده می‌شوند و شیطان تنها با شکست دادن این زن بر انسانیت پیروز می‌شود اما هام فرزند شیطان با نقشه‌های خود مسیر زندگی بانو و مردم شهر را تغییر و باعث شکل گیری مشکلات زیادی برای آنها می‌شود...

با در نظر داشتن زمینه ادبی این نمایش، هام در فضایی سوررئال و فانتزی شکل گرفته و نقش آفرینان آن تلفیقی از بازیگران باتجربه و دانشجویان تئاتر هستند.

بازیگران این اثر عبارتند از میثم شمسیان، حسین شهبازی، فرهاد داوری کیا، علی یعقوبی، مرتضی یعقوب پور، ایمان قادری، ندا اصغرپور، فاطمه گوشه، آیناز شجری، آیلار شجری، علی افضلی، ناصر عزتی، شقایق زارع، مانی خضری پور، سارا جوادزاده، بهنام فرزام، امیدعلی رحمانی، مرتضی عبداللهی، فرزانه قاسمی، مجتبی بحران، علی مرادی، نسترن خاموشی، علیرضا حیدری، حنانه میرشاه ولد، الهه اهدایی، پریساجلالی، نوشین جوادی، پرنیان شفیعیان، مریم حیدر زاده، نسیم داداشی، سینا توکلی.