تهیه‌کننده برنامه «مجله تئاتر» از اضافه شدن آیتمی جدید با محوریت زنده کردن یاد و خاطره‌ی تئاتری‌های قدیم در برنامه‌اش خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: نیما دهقان گفت: طی یکی - دو هفته آینده، آیتم یادی از درگذشتگان تئاتر به «مجله تئاتر» اضافه می‌شود. زنده‌یادان محمود استادمحمد، حمید سمندریان، مهری ودادیان و ... از هنرمندان تئاتر هستند که قرار است گفت‌و‌گوهایی که در زمان حیات با آن‌ها داشتیم، در قالب گزارش و با هدف زنده کردن یاد این هنرمندان به روی آنتن برود.

وی سپس به موضوع برنامه «مجله تئاتر» هفته جاری اشاره کرد و گفت: بررسی سومین جشنواره تئاتر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بررسی سالن‌های فرهنگسراها و نقد یک نمایش از جمله مباحثی است که در «مجله تئاتر» امشب - چهارشنبه (16مهر ماه) - عنوان می‌شود.

تهیه‌کننده «مجله تئاتر» در پایان با معرفی مهمانان این هفته‌ برنامه‌اش اظهار کرد: شهرام کرمی (مدیر مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران)، رضا حداد (کارگردان نمایش «کسی نیز همه داستان‌ها را به یاد آورد») از مهمانان این هفته «مجله تئاتر» هستند. همچنین گفت‌وگویی در قالب گزارش با اسماعیل خلج (کارگردان و نویسنده تئاتر) انجام دادیم که پخش خواهیم کرد.

«مجله تئاتر» از برنامه‌های گفت‌و گو محور شبکه چهار سیماست که با محوریت تئاتر پخش می‌شود. این برنامه هر هفته چهارشنبه شب‌ها به شکل زنده به روی آنتن می‌رود. «مجله تئاتر» به معضلات تئاتر و مشکلات هنرمندان این عرصه می‌پردازد.