نمایش «و آنک انسان» به کارگردانی محمد رضایی‌راد و بازی افشین هاشمی 16، 17 و 18 مهر ماه در محل خانه فرهنگ گیلان اجرا خواهد شد.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «و آنک انسان» به کارگردانی محمد رضایی‌راد و بازی افشین هاشمی 16، 17 و 18 مهر ماه در محل خانه فرهنگ گیلان اجرا خواهد شد. ساعتِ اجرا برای دو روز اول، 7 غروب و روز سوم در دو نوبتِ 6 و 7:30 است.

از علاقمندان دعوت می‌شود جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیت به محل خانه فرهنگ گیلان یا کتابفروشی خانه فرهنگ و هنر واقع در میدان شهرداری مراجعه کنند و یا جهت رزرو با این شماره‌ها تماس گرفتند:
خانه فرهنگ گیلان 33354852
کتابفروشی خانه فرهنگ و هنر گیلان 33262797

مکان اجرای نمایش: رشت، انتهای ساغریسازان، کوچه‌ی بلورچیان، بن‌بست سمیعی، خانه فرهنگ گیلان.

«آدم برفی» در زاهدان اجرا می شود

نمایش «آدم برفی» به کارگردانی آناهیتا ریس‌باف، پیش از این در بخش استانی جشنواره تئاتر فجر شرکت کرده و موفق به دریافت چهار جایزه و سه تقدیر در بخش های نویسندگی، کارگردانی، بازیگری زن، بازیگری مرد و طراحی صحنه شد.

«آدم برفی» نمایشی کمدی به نویسندگی ابوالفضل هاشمی و براساس داستان «کرگدن خودم» از اسلاومیر مروژک است.

در این نمایش حمیدرضا سلیمانی، مجتبی رضایی، سایروس داوودی، نگین قاسم زاده، علی نارویی، بهرام نارویی، حامد میر و آناهیتا ریس‌باف به نقش آفرینی می‌پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به نسیم نوری دستیار کارگردان و برنامه ریز، پیمان سرابندی طراح صحنه، فریده کلبعلی طراح لباس، مجتبی رضایی و احسان وثوقی موسیقی، مرتضی لشکری طراح پوستر و بروشور، شبنم موتابی و امین میری روابط عمومی اشاره کرد. همچنین مجتبی رضایی به عنوان مشاور، ریس‌باف را همراهی می‌کند.

این نمایش از تاریخ 20 مهر ماه به مدت تنها 10شب، ساعت 19 در سالن زنده‌یاد هادی فاضلی فرهنگسرای جوان شهر زاهدان به صحنه می‌رود. علاقمندان می‌توانند از طریق وبسایت تیوال، یا تماس با شماره‌ی ۰۹۳۶۸۵۶۳۴۶۲ و یا مراجعه حضوری به گیشه‌ی فرهنگسرا، اقدام به تهیه بلیت نمایند.