اختصاصی سایت خبری تئاتر: پیام دهکردی در گفت و گوی زنده با شبکه استانی همدان گفت: امسال غریب‌ترین بخش جشنواره تئاتر دانش آموزی است. برای امروز هم تنها اجرای صحنه‌ای که دیدم، یک نمایش دانش‌آموزی بود.

پایگاه خبری تئاتر: دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به همراه مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان امشب در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی، حضور داشتند و درباره این جشنواره صحبت کردند.

پیام دهکردی توضیحاتی درباره بخش دانش‌آموزی جشنواره امسال ارائه داد و تاکید کرد: غریب‌ترین بخش جشنواره ما تئاتر دانش آموزی است. ولی سعی کردم در اجراهای این بخش حضور داشته باشم و به بچه‌ها بگویم که ما می‌بینیمتان. اگر خوب کار کنید به جشنواره استانی، کشوری و بین‌المللی می‌روید.

او ادامه داد: به همین دلیل هم امروز تنها اجرای صحنه‌ای که دیدم، کاری از شهر سرباز بود. رفتم و به بچه‌ها که بعد از کار داشتند از وضعیت تئاتر دانش آموزی گلایه می‌کردند گفتم فقط بگویید زنده باد تئاتر!

او با تاکید بر اهمیت تئاتر در تدریس دیگر علوم گفت: امروز من می‌توانستم نمایش ایتالیا را ببینم ولی ترجیح دادم این نمایش دانش آموزی را ببینم. و خیلی خوشحال شدم از دیدن این همه دانش آموز که کار را به خوبی اجرا کردند.